Над будівництвом судна, на якому Дмитро Рєзвой вирушить у подорож, "чаклують" вже кілька місяців.
Цікаво! Як заощадити: український мандрівник-рекордсмен поділився порадами про подорожі
Довжина човна – трохи більше, ніж дев'ять метрів. Корпус роблять із карбону та епоксидної смоли. В роботі використовують передові технології.
Як працюють над спорудженням човна для Рєзвого: дивіться фото
Конструктор човна Мирон Гуменецький наголосив, що це – зовсім новий рівень у будівництві човнів. Адже використовується вакуумна інфузія: викладається тканина й затягується смола за рахунок вакууму.
Мирон Гуменецький – конструктор човна
Підкорювати майже п'ять тисяч кілометрів – від Канарських до Карибських островів – Дмитро вирушить на початку 2020 року. Львів'янин має намір встановити новий рекорд Гіннесса: мандрівка може стати найдовшим за відстанню переходом через Атлантику.
Дмитро ж розповів, що ніколи не нудьгує у тривалих подорожах і завжди знаходить, чим зайнятися.
Для мене це була рибалка — великі доради. Зоряне небо. Багато! Я не знаю, то якесь таке самопочуття постійне... Незнайоме на землі,
– зазначив мандрівник.
Поповнювати запаси їжі впродовж мандрівки не буде змоги. Тож треба одразу запастися всім необхідним. Вся вода, яку візьме з собою Дмитро – про всяк випадок.
"Краще її взагалі не чіпати. Вода буде використовуватися з опріснювача. Їжі виходить десь по три пакети. Це суха заморозка: дуже легка й дуже калорійна. Один пакет має приблизно тисячу калорій", – розповів Рєзвой.
Львів'янин Дмитро Рєзвой
Попереднього разу Дмитро перетнув океан за майже 50 днів. Якщо ж цього разу знайде товариство, часу знадобиться значно менше.
До речі, любов до мандрів у Дмитра – це сімейне. Його батько Павло Рєзвой у свої 65 років переплив Атлантичний океан, а ще через рік – Індійський.
Дмитро Рєзвой з батьком Павлом
Павло Рєзвой – перша людина у світі, яка у такому віці наважилась кинути виклик одразу двом океанам. Крім цього, він став третьою людиною у світі, якій взагалі це було під силу.