Видання Dezeen зробило підбірку семи неймовірних студентських меблевих дизайнів. Ці меблеві проєкти бакалаврів та магістрів включають стільці, шафи та столи. Вибір проєктів зроблений з робіт студентів курсів дизайну меблів у таких закладах, як Вільнюська академія мистецтв та Саваннський коледж мистецтва та дизайну.

Дивіться також Заховайте у шафу або в картину: 11 стильних лайфхаків, як розмістити телевізор

Молода дизайнерка Алехандра Аларкон досліджує перетин їжі та мистецтва в соціальних, політичних і культурних контекстах. Її дизайн столу пропонує сприймати харчування як гру та заохочує людей споживати їжу без столових приладів.

перше

Студентка продуктового та меблевого дизайну Марія Гіл переосмислює спадщину дизайну Польщі у своїй роботі.

Зроблена з арматури і тканини, ця річ відсилає до класичних дизайнів шаф Другої світової війни. Цей твір оплакує втрачену культурну спадщину, знищену та розграбовану в Польщі під час війни.

друге

Марі Радке у своїй колекції меблів втілила ідею так званого "крісла для одягу" – стільця в домі, який постійно покритий купою ношеного одягу.

Колекція складається з табурета, пуфа, лавки та високого сидіння, і представляє цю грайливу концепцію з дизайнами, що ненав'язливо враховують зберігання одягу.

третє

Студентка дизайну меблів Мілан Бхуллар створила стіл як частину своєї практики, що зосереджена на самопізнанні, інтероспекції та зціленні.

Ці концепції досліджуються через маніпуляцію матеріалами для створення витончених форм. Бхуллар багато працювала з ламінованими вигнутими дерев'яними поверхнями, досліджуючи криві та вигнуті форми, які стали центральними в її дизайнерській мові. Її роботи динамічні, грайливі і мають на меті встановити зв'язок із аудиторією.

четверте

Лавка Гарві Маккеллара має концептуальний формат з незвичайним дизайном, що відповідає проблемам самотності у громадських місцях.

Вигнута форма лавки забезпечує те, що коли люди сидять на ній, вони бачать одне одного периферійним зором, що сприяє взаємодії.

"Цей дизайн створює середовище, в якому чим далі ви сидите один від одного, тим більше шансів, що ви будете взаємодіяти," – пояснив Маккеллар. Студент висловив сподівання, що його дизайн допоможе комусь, хто страждає від самотності, зробити перший крок до комунікації.

пяте

Студентка дизайну Лідія З'єпальтайте досліджує концепції міфології у формі екрану-розділювача кімнати.

Створений з тривимірного текстилю, переплетений з мідним дротом у мідному каркасі, екран символізує міф як явище у ритуалах створення текстилю.

"Текстиль має властивість зберігати форму, втиснуту в нього, у такий спосіб звужуючи межу між двома світами: міфічним та реальним, – сказала З'єпальтайте. – Наратив підкреслює симбіотичні взаємини між міфом, ритуалом і матеріальністю, виявляючи їхній вплив на людську психологію та розвиток суспільних структур."

шосте

Студенти Кірхмайєр і Маттіссон створили систему меблів, яку можна "подовжувати нескінченно" або "різко обривати".

Сьоме

Їхня робота є результатом експериментів з повторенням, обертанням та комбінацією вже існуючих пресформ. Вони творять форми, повністю відокремлені від їхнього первісного призначення.