Сам собі лікар. Чи не кожен другий українець бореться з недугою самолікуванням. Експерти називають дві головні причини, чому наші співгромадяни не приймають до уваги рецепти медиків. По-перше - в державі медобслуговування на низькому рівні, а відтак і лікар для пересічного українця не має високого авторитету. А по-друге, в країні фармацевти на рекламу препаратів викидають сотні мільйонів доларів. І якщо у західній Європи промо медикаментів дозволено лише у вузькоспеціалізованих виданнях, то в Україні популяризацію медпрепаратів можна зустріти на лише у ЗМІ. Як вилікуватись від самолікування читайте на сторінках видання “Корреспондент" у статті “Сладкая пилюля”.

Непотрібна реклама. Дослідницькі агентства різних країн в своїх звітах констатують загальне зниження рівня довіри до реклами та PR. Експерти рекламного ринку пояснюють падіння показників ефективності хибним вибором каналів комунікацій та просто-напросто передачею інформацію хибному реципієнту. Звідки беруть інформацію та кому вірять українці читайте в діловому тижневику “Контракти” у роботі “Символ віри”.

Авторинок у високій напрузі. Експерти прогнозують що уже за 5 років мільйони людей у розвинутих країнах пересядуть на електромобілі. Оскільки Китаю так і не вдалось увірватись у ринок традиційної автопромисловості, своє лідерство Піднебесна має намір завоювати у секторі електромобілів. Зокрема на інноваційні проекти цієї галузі Пекін до 2020 року виділить 15 мільярдів доларів, таким чином у Китаї планують, що впродовж десятиріччя у країні їздитимуть 5 мільярдів людей без бензину та дизпалива. Втім з таким станом речей не хочуть миритись у США. Хто окупує ринок електромобілів читайте на сторінках видання “Статус” у матеріалі “Электро на марше”.