Однією із зірок авіасалону став "Аеробус А350"

Він розрахований на перевезення 250-350 пасажирів. Сімейство А-350 споживає на чверть менше палива, ніж його попередники. Літак - головний конкурент Дрімлайнера від Боїнга.

"Наш аеробус змінює правила гри. У нього повністю нова технологія, економія пального 25%. Наш головний конкурент - "Боїнг 777" та "Боїнг 787", - каже голова програми A-350 Дідьє Еврар.

Boeing і Airbus уклали контрактів на десятки мільярдів доларів

Під час авіасалону гіганти галузі Boeing і Airbus встигли укласти контрактів на десятки мільярдів доларів. За попередніми підрахунками, лідирує європейський концерн, у нього замовлень майже на 70 мільярдів доларів.

В Airbus замовлено 466 літаків, у Boeing – 442

Водночас "Боїнг" отримав не набагато менше - 65 мільярдів. Загалом в Airbusа замовлено 466 літаків, у Boeingа - 442. Змагалися з іменитими конкурентами і українські авіабудівники. Державне підприємство Антонов розмістило у своєму павільйоні регіональний реактивний літак "Ан-158", а також військово-транспортний літак короткого зльоту і посадки "Ан-70".

Україна показала на авіасалоні "Ан-158" і "Ан-70"

Щодо останнього, то він має усі шанси потіснити іншого військового транспортника - "Аеробуса А400М". До слова, український літак "Ан-70" був у п'ятірці літаків, з демонстраційних польотів яких і відкрився 50-й авіакосмічний салон.

"Прекрасний демонстраційний політ "Ан-70". На мій погляд, він за своїми характеристиками, показаними в цьому польоті, перевершує "А-400". Будь-яка не упереджена людина це скаже", - говорить прем'єр-міністр України Микола Азаров.

"158 Ан" також не пасе задніх, особливо активно ним цікавляться турки. Ціна за одну таку машину - 30 мільйонів доларів. Окрім Антонових Україна показала у Франції двигуни "Моторсіч" та продукцію космічної галузі.

Паризький авіасалон жив не лише цивільною авіацією

Паризький авіасалон жив не лише цивільною авіацією. Велелюдно було і в павільйонах компаній суто військового спрямування. Французький конгломерат Сафран, і зокрема його дочірня компанія Сажем представили системи управління польотом для безпілотників.

Двомісний літак живиться від батарей, вбудованих у крила

Європейський аерокосмічний і оборонний концерн зробив ставку на зелені технології. Цей мініатюрний двомісний літачок живиться від батарей вбудованих у крила. Для початку він може слугувати для тренувальних польотів, однак саме за такими літаками майбутнє, кажуть розробники.

Дочірня компанія концерну - Єврокоптер також презентувала у Ле Бурже свою нову продукцію.

Паризький авіасалон є одним з найбільших у світі. Він проводиться раз на два роки. Вперше "Ле-Бурже" пройшов в 1908 році.