Олександр Бондар (народний депутат, екс-голова ФДМУ): “Пародія просто, я здивований, що навіть не вистачило розуму зробити хоч пару кроків, хоча б для преси і для голови нового фонду”.
Тепер ФДМУ повинен повернути Брянському машинобудівному ті ж 410 мільйонів гривень і ще доплатити близько 50 мільйонів за постановою суду. Утім, цей факт у Фонді ще сподіваються оскаржити через суд, а держава, кажуть, все одно виграє - бо не доведеться покривати 200 мільйонів боргів по зарплаті.
Олександр Рябченко (голова ФДМУ): “Держава завжди в наварі, бо там борги по заробітній платі і тепер за це буде відповідати приватник, а вчора за це відповідав Рябченко у Азарова за ці борги”.
Керівник самого “Луганськтепловозу” задоволений цілком - ще б пак, адже усі 3 роки, доки тривали суди, підприємство простоювало.
Віктор Бикадоров (генеральний директор ХК "Луганськтепловоз"): “Надіємося, що повернемося до спільної діяльності з брянським заводом, і завод буде нормально, добре розвиватися”.
Працюватиме підприємство переважно на росіян - вони замовляють близько 80% продукції. Хоча затьмарити щастя тепловозобудівників може претендент, якого не пустили до торгів - кіпрська компанія "Мантара Холдинг", яку пов’язують з українським бізнесменом Ігорем Коломойським, уже пригрозила судами.
2 хв
Покупцем "Луганськтепловозу" став його попередній власник
Фонд державного майна перепродав "Луганськтепловоз" його попередньому власнику і лишився винним покупцю. За холдинг дали 410 мільйонів гривень - це лише на 10 млн. більше стартової ціни. Запеклих торгів не вийшло, бо учасників було всього двоє.