Нацрада з питань телебачення та радіомовлення на своєму офіційному сайті звернула увагу ну статтю 18 Закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної".

Читайте також: "Чорний піар" на парламентських виборах: які методи використовують партії

У цій статті зазначено:

"Матеріали передвиборної агітації в усіх її форматах (телебачення, радіо, зовнішня реклама, листівки і газети, інтернет-реклама), повинні бути українською мовою".

Звісно, для реалізації прав національних меншин та корінних народів законодавство передбачає, що в окремих населених пунктах україномовну політичну рекламу можна дублювати мовами меншин.

Як розв'язувати питання державної мови: програми партій, які йдуть у Раду – у матеріалі 24 каналу.

Національна рада звернулася до телерадіоорганізацій, які мають ліцензію на мовлення, і нагадала, що вони "зобов'язані дотримуватися законодавства України щодо мови передвиборної агітації під час кампанії з позачергових виборів народних депутатів України, що відбудуться 21 липня 2019 року".

24 канал нагадує, що саме загалом передбачає закон про українську мову: дивіться інфографіку

мова
Закон про забезпечення функціонування української мови як державної Верховна Рада України ухвалила 25 квітня 2019 року. 15 травня документ підписав п'ятий президент України Петро Порошенко.