Втім, експерти застерігають від декорування холодильників у стилі історичної драми. Вони стверджують, що це загрожує проблемами зі здоров'ям.

Дивіться також Завдяки дельфінам: хіт Зари Ларссон й Clean Bandit розірвав Tik Tok через 7 років після релізу

У чому небезпека нового тренду з "Бріджертонів"

Агентство зі стандартів харчових продуктів попереджає про небезпеку нової моди, зазначаючи, що зберігання продуктів поруч із такими предметами може загрожувати здоров'ю.

Експерти радять не використовувати контейнери для продуктів, які вже були застосовані для інших цілей, а складати їжу в герметичні пакети або контейнери, щоб уникнути ризику перехресного зараження шкідливими бактеріями.

Як виглядає новий тренд: дивіться відео

Холодильники повинні підтримувати температуру від нуля до п'яти градусів за Цельсієм, а сирі продукти, включаючи м'ясо, слід зберігати закритими.

Експерт з прибирання з понад мільйоном підписників у соціальних мережах Лора Маунтфорд також розкритикувала новий тренд у TikTok.

Краса – це добре, але якщо вона не додає цінності вашому повсякденному життю, то вона не буде довговічною. Ви можете купити так багато акрилових коробок для будь-якого типу продуктів, і їх набагато легше правильно мити… Холодильник – не місце для плетеного кошика,
– зазначила експерт.

Водночас прихильники дизайну холодильників стверджують, що це має як естетичну, так і функціональну цінність. Багато з них вважають, що цей підхід допомагає краще організувати продукти та прибрати зайве.

Втім, критики звинувачують цю тенденцію в тому, що вона притаманною рисою середнього класу, яка "витрачає час даремно".

Як шанувальники прикрашають холодильник: дивіться відео

Блогер Shabaz Saussс, який має майже чотири мільйони підписників в Instagram і TikTok, опублікував відео, в якому висміює декорування холодильників.

"Привіт, ти бідний, ти можеш цього не розуміти, але дозволь мені показати тобі декорування холодильника. Ви не додаєте керамічних лебедів із квітами або шкатулки зі справжніми коштовностями всередині холодильника… ви намагаєтеся бути таким безробітним, але не можете. Ви не можете дозволити собі заповнити свій холодильник, не кажучи вже про декорування холодильника", – заявив він.

Блогер розкритикував новий тренд: дивіться відео

Хоча деякі кухонні експерти вважають, що ця тенденція залишиться переважно онлайн-феноменом, інші вважають, що вона може стати більш постійною, особливо з появою нових моделей прозорих холодильників на ринку.

Директорка з маркетингу цифрової техніки в Samsung Electronics UK Таня Веллер описує дизайн холодильника як "кумедну та креативну тенденцію", яка дозволяє організувати повсякденні продукти і прикрасити частину кухні, що не завжди на виду, і за деякими моделями це може стати все більш актуальним.

Вона також підкреслює практичні переваги цієї тенденції, зокрема в організації їжі та зменшенні харчових відходів.

"Організованість не тільки має гарний вигляд, а й допомагає вам стежити за продуктами і планувати сімейні обіди", – заявила Веллер.