В цьому запевнили учасники VII бізнес-саміту Retail & Development , що відбувся у Києві.
Ділова зустріч проходила за тематичними секціями, кожну з яких модерував досвідчений ментор.
"Ми можемо спостерігати стабільну ситуацію при стабільному курсі валюти – це впливає на купівельну спроможність, яка базується на впевненості в завтрашньому дні. В цілому можна говорити, що ринок підріс у товарообігу на 10-15% у 2019 році. З яскравих подій у нас – це відкриття другого магазину Decathlon, відкриття H&M", – розповів засновник Ukrainian Retail Association Андрій Жук.
"Багато магазинів в Україні стають інноваційними і викликають інтерес навіть у європейських рітейлерів, вони дивляться якщо не як на приклад для наслідування, то як на цікаві об'єкти", – сказав заступник гендиректораТОВ "НОВУС Україна" Олексій Панасенко.
Учасники саміту впевнені, що майже 40% відвідувачів торговельних центрів прагнуть не тільки скупитися, а й гарно провести час. Тож, попитом серед українців користуються й фудзони – відносно новий формат рітейлу.
"Їжа – це базова потреба людини і вони завжди будуть їсти. Будуть просто вибирати і думати чи якісно, чи ні, дорого або не дорого. Але те, що ця тенденція стабільна і у неї є передумови до зростання – це так", – пояснив засновник проєктів Ulichnaya Eda та Бухта Food Station Роман Тугашев.
Аби торговельна нерухомість та роздрібна торгівля в Україні розвивалися і надалі, потрібно прислуховуватись до побажань клієнтів і не відставати від світових тенденцій, впевнені учасники саміту.
"Важливо для рітейлерів розуміти психологію клієнтів: як вони роблять вибір, і допомагати їм цей вибір робити якнайкраще, щоб вони були задоволені, але використовувати сучасні технології", – сказав заступник гендиректора "Meest" Андрій Сук.
Цьогоріч в роботі бізнес-саміту Retail & Development взяли участь півтисячі власників та топменеджерів компаній у сфері роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості. Вони впевнені, що цей захід є позитивним поштовхом у розвитку не тільки цих галузей, а й економіки в цілому.