Переваги для клієнта очевидні: віртуальна АТС дозволяє суттєво заощадити на обладнанні та обслуговуванні, адже ці витрати телеком-оператор бере на себе. Крім того, вона дає змогу об'єднати офіси компаній, що знаходяться у різних містах, в єдину внутрішню мережу з короткою нумерацією.
Зручна схема переадресації як на міські, так і на мобільні телефони, забезпечує безперервність у роботі з клієнтами та високу мобільність співробітників. Керувати всіма налаштуваннями абонент може самостійно на спеціальному сайті.
Відчути переваги нових технологій пропонує й "Укртелеком". Послуга "Легкий старт" дозволяє користуватися хмарною АТС всього лише за 1 гривню на місяць. Пропозиція діятиме до кінця року. Після завершення двомісячного промоперіоду клієнт переходить на стандартний тариф, залежно від обраної кількості внутрішніх номерів та включених в абонплату дзвінків.
"Хмарні АТС" активно використовують по всьому світу. Принцип їх роботи доволі простий: клієнт підключаєтеся до хмарної станції — і здійснює дзвінки через інтернет.
З цією пропозицією ми вийшли на ринок в червні цього року, але вже зараз бачимо стрімке зростання попиту на неї. Зокрема, за допомогою "Хмарної АТС" "Укртелеком" обслуговує понад півтори тисячі користувачів. На нашу думку, такий високий інтерес до послуги пояснюється її перевагами,
— розповів Директор з розвитку корпоративного сегменту ПАТ "Укртелеком" Микола Давиденко.
Підключити послугу — швидко, керувати — просто. І купувати офісну АТС не потрібно.
За словами представника "Укртелекому", обираючи Хмарну АТС, клієнти вирішують безпосередньо свої завдання. Наприклад, для компанії, що займається оптово-роздрібною торгівлею палива було важливо об’єднати центральний офіс з віддаленими підрозділами.
Інший приклад — зерноторгова компанія переїхала до нового офісу і їй необхідно було його телефонізувати. Ці завдання фахівці оператора вирішили швидко, запропонувавши клієнтам підключити "Хмарну АТС" та IP-телефони.
Для нас це було оптимальним рішенням. Завдяки цій АТС у нас у кожного є персональний телефон і персональний номер. Плюс — зв'язок всередині офісу. Якщо б ми встановлювали повноцінну АТС, для нас технічно це було б складно,
— пояснив переваги такого вибору комерційний директор ПП "Українська зерноторгова компанія" Ігор Вовченко.
Хмарні АТС особливо зручні для бізнесу, який розвивається, та дозволяють з часом підключати нові номери до вже готової мережі. Зовнішній номер при цьому не змінюється, навіть якщо основний офіс компанії переїжджає до іншого міста.
Дивіться також: Найбільший інтернет-магазин світу безпілотником доставлятиме свої товари покупцям