Та в Держгірпромнагляді кажуть - за провал хтось таки відповість. Поки експертна комісія шукає винних у дослідницькому інституті, що надсилає розрахунки для вибухів та серед організаторів підриву.

Андріан Галич (речник Держгірпромнагляду): "Ймовірною причиною такого обрушення могло стати наступне, що під час вибуху відбулося обрушення камери, після обрушення камери відбувся зсув ґрунту і відповідно раптове обрушення ґрунту вже на поверхні."

Пустоти в землі на шахті - 8 мільйонів кубометрів, але міцність мала б допомагати породі триматися і не просідати. Разом з тим, згідно з технікою безпеки, радіус вибуху мали оточити правоохоронці, а людей - евакуювати. Яким же чином там опинилися 4 технологічні авто з водієм, який загинув, - вирішить слідство.

Андріан Галич (речник Держгірпромнагляду): "Такі випадки траплялися в Україні, але такого масштабу я не пригадую. Ці порожнечі, які утворюються, вони ж з часом не зменшуються, а збільшуються."

У Держгірпромнагляді обіцяють провести позапланову перевірку залізорудних шахт, аби вивчити стан усіх пустот під землею. Нагадаємо, 13 червня в Кривому Розі на шахті імені Орджонікідзе в результат вибуху утворився провал площею близько 16 гектарів і глибиною до 80 метрів. У результаті інциденту в провалі опинилося 4 автомобілі. В одному з них перебував водій, який загинув.