Закордонна преса одразу охрестила розробку конструкторського бюро Антонова "радянським дивом". Вантажний відсік завдовжки 36 метрів та завширшки – 6 метрів. Підлога зроблена з титану, тож усередині спокійно може їздити важка техніка. Для навігації та пілотування використовують 34 бортові комп'ютери. Конкуренти заздрісно заявляли, що не вірять у заявлені характеристики гіганта. Нічого не залишалося, як здійнятись у повітря та продемонструвати свої потужності.
Читайте також: 80 років тому нацисти випробували винищувач Мессершмітт
Уже за 2 тижні літак встановив одразу 21 рекорд, головний з яких — це підйом на висоту майже 11 кілометрів з вантажем у 170 тонн. За два роки "Руслан" приголомшив ще одним досягненням. Габаритний літак побив рекорд дальності польоту замкнутим маршрутом без приземлень у 20 тисяч кілометрів. А це, для прикладу, довжина сухопутного кордону Росії.
Спочатку Ан-124 розглядали як підмогу для Військово-повітряних сил. Перекинути в гарячу точку зброю чи танки, вивезти бійців. Утім згодом перекваліфікували на летючу вантажівку.
У 1985-му "Руслан" транспортував 152-тонний кар'єрний самоскид "Юклід" з Владивостока в Якутію. Щоправда через великі габарити машину довелося розібрати і перевезти за два рейси. Згодом із Харкова до Ташкента відправили колесо гідротурбіни діаметром 6 метрів. А після землетрусу у Вірменії літак доправив у зону лиха 120-тонний кран "Лібхерр" для розбирання завалів.
Кількість замовлень "Руслану" постійно зростала, а з початком війни у Перській затоці, літак став незамінним. Він доставляв зенітні комплекси, вивозив біженців, перевозив устаткування для гасіння пожеж на нафтових свердловинах.
Були в історії "Руслана" й оригінальні рейси. У травні 1992 році з Еміратів до Швейцарії було перевезено 52 тонни золота, доводилося працювати і з тваринами. Якось Ан-124 доправив гігантського кита з Ніцци в Японію, іншим рейсом — слона з Москви до Тайваню.