Широка мережа знайомств – це найперше, про що потрібно турбуватися, розвиваючи власний бізнес, розповідає 24 Канал. Разом зі Škoda розглядаємо головні кроки, які допоможуть стати справжньою зіркою нетворкінгу.

Не пропустіть Ера даних: що бізнес повинен знати про клієнта

Головне – почати

Напевно, у кожного підприємця є історія про випадкове знайомство, яке згодом переросло у міцну дружбу, цікавий підприємницький зв'язок та нові можливості. Про це цікаво слухати або розповідати, але у ході подібних історій завжди кудись "втікає" важливий момент: цьому знайомству передували десятки інших. Ясна річ, "магія" трапляється, але на цю гору ще потрібно вийти.

Вміння знайомитись – обов'язкова навичка для кожного підприємця / Фото Pixabay

Обов'язково варто пропрацювати коротке вітання та представлення. Також треба пам’ятати про усмішку та жестикуляцію. Правило першого враження ніхто не скасовував і не скасує, а час – надто цінний ресурс, щоб витрачати його на "притирання".

Варто не забувати про призначення соцмереж

Соцмережі пропонують просто океани контенту, в якому дуже легко потрапити у "Бермудський трикутник", де час та увага зникають безслідно. Але ж "соціальними" їх називають не з простої забаганки, чи не так?

Соціальні мережі – потужний інструмент для нетворкінгу / Фото Pexels

Варто активно ділитися своїми кейсами та підприємницькими історіями – сторітелінг ще нікому не зашкодив. Окрім того, можна взяти за правило через певний проміжок часу писати новим людям, які дотичні до тієї ж сфери. Просто підписки на сторінку замало. Кілька речень для знайомства, запрошення на ланч чи кавування у Zoom – і ось у списку контактів плюс один фахівець або експерт у галузі!

Також не слід забувати про персоналізацію, адже люди полюбляють увагу до себе. Трішки погортати профіль, аби одразу "зайти" зі спільних вподобань чи інтересів, не складно.

Підтримка зв’язку – важлива

Хороший нетворк – це про регулярний конект, не обов'язково частий, але доводити справу до "давно ми не спілкувалися" не потрібно. Звісно, у це потрібно буде інвестувати час та зусилля, але це точно не буде марнотратством.


Спілкуватися потрібно не лише тоді, коли виникає потреба / Фото Pixabay

Довгострокові стосунки даватимуть цінність бізнесу на коротких спринтах. При інших підходах можуть вважати, що людина просто хоче когось використати, а потрапити в таку ситуацію навряд чи комусь подобається.

Вдосконалення – запорука успіху

Тематичні конференції, семінари та курси – це фундамент нетворкінгу, адже тут потрібно контактувати з новими людьми. Окрім того, що освітні заходи розширюють горизонти знань та досвіду, вони дають можливість подивитися на себе та свою справу очима інших учасників.


Професійні заходи – чудовий шанс для нових зв'язків / Фото Pixabay

Участь в обговореннях та дискусіях, прийняття ідей та озвучення власних – прекрасна можливість знайти необхідні контакти. Обов'язково трапиться кілька однодумців, які стануть цінним надбанням у мережі контактів.

Громадська діяльність

Участь у суспільних процесах завжди була ознакою проактивних людей, які прагнуть більшого та кращого. Доволі непоганий статус для будь-якого підприємця, який викликатиме прихильність та інтерес.

Окрім того, це чудова нагода поспілкуватися з людьми з різних сфер та з іншим бекграундом. У такий спосіб можна не лише почути багато нових ідей, а й отримати широку картину потреб аудиторії, а також поміркувати, у який спосіб підприємницький хист може їх задовольнити.

Говорити знадобиться лише про досвід – про успіх розповість автомобіль

Сучасний світ дуже швидкий, а більшість змін відбувається вкрай стрімко. У такому темпі життя розбиратися із цілим переліком завдань та проблем доводиться буквально щогодини. Впоратися з усім цим набагато легше з допомогою автомобіля, що поєднує зручність та комфорт. Для прикладу, можна звернути увагу на кросовер Škoda Kamiq.

Компактність авто допоможе зберегти час, адже з ним зникає проблема із пошуком місця для паркування. Це реально зробити практично будь-де: кліренс у 18 сантиметрів дозволяє виїхати на бордюр чи без страху припаркуватись поруч із високим тротуаром. Разом з тим, розмір автомобіля зберігає для водія можливість з легкістю маневрувати у будь-яких умовах.

Škoda Kamiq розповість про вас більше, аніж слова / Фото Škoda

Škoda Kamiq також є вдалим поєднанням компактності та рівня комфорту, що вражає. Просторий салон та висота у метр на задньому сидінні – це переваги, які просто гарантують зручність навіть під час тривалих поїздок. Багажник у 400 літрів дозволить забути про обмеження щодо кількості речей, які туди можна помістити.

Власників Škoda Kamiq неабияк потішить і мотор автомобіля, в якого є аж три опції з "механікою" та "автоматом". Двигун 1,5 TSI може розігнати авто до 213 кілометрів на годину, що є рідкістю для цього класу. Цікаво, що навіть такі потужності не будуть вимагати шалених витрат. На малих обертах працює лише один циліндр, який споживає 2 – 3 літри замість звичних для інших автомобілів 6 літрів.

Отже, Škoda Kamiq – це ідеальний вибір для людей, які поважають свій час і прагнуть встигнути всюди. З цим автомобілем планувати свій день буде набагато легше, адже він швидко та з комфортом допоможе дістатися, куди потрібно.