Таку думку у коментарі 24 каналу висловила генеральний директор ТД "Інкерман" Анна Горкун. Вона відзначила, що бідність штовхає українців до вибору алкоголю, звертаючи увагу у першу чергу на ціну.

Змоделюємо ситуацію: наприклад, є два виробники. Один з них вже півроку продає своє вино мінімум по 42 гривні за пляшку, а другий – по 38. Перший продає в індикативі і дотримується всіх вимог закону, а другий не гребує запропонувати споживачеві більш дешевий, але неякісний продукт.

Перший продаватиме менше, а другий більше рівно доти, поки їх ціна не вирівняється, і перед споживачем не стоятиме питання вибору між двома продуктами за єдиною ціною. Так відпадає перший фактор, який впливав на вибір товару – ціна. Залишається другий – якість. Ми впевнені, що, порівнявши два продукти в одній ціновій категорії, споживач зможе зрозуміти, який з продуктів дійсно якісний, а який викликає, як мінімум, великі сумніви,
– пояснила Анна Горкун.

Вона зауважила, що мінімальні ціни уряд встановлює для захисту легального ринку алкогольних продуктів. Це допомагає боротися з виробниками низькоякісного або сурогатного продукту.

Горкун пояснила: для виробництва алкогольних напоїв відповідно до законодавства України (якісні вимоги до продукту, прозорість і легальність товарних операцій із закупівель і збуту, дотримання податкового регулювання) існує певна мінімально-необхідна сума витрат.

Якщо роздрібна ціна якогось продукту менша за мінімальну індикативну ціну, це значить, що:

- або виробник робить продукт, який не відповідає навіть мінімальним законодавчим вимогам за якістю і може бути небезпечним для вживання;
- або ж виробник порушує господарське або податкове законодавство, ухиляючись від дотримання вимог закону.

Як змінилися ціни на алкоголь: дивіться у відео

Нагадаємо, з 2 жовтня в Україні зросли мінімальні роздрібні ціни на алкоголь. За пляшку сухого вина тепер доведеться викласти щонайменше 42 гривні, а кріплені вина і вермути здорожчали до 49 гривень за пляшку.