Проморолик з підписом президента спричинив скандал. Співачка Анастасія Приходько заявила, що її обманом заманили знятися. Мовляв, Євген Нищук сказав їй, що це буде соціальний патріотичний ролик.

"Я – Анастасія Приходько, яка не давала згоди приймати участь у предвиборчій кампанії Петра Порошенко", – заявила співачка.

Читайте також: Повалій та Лобода виступили на великому концерті у Кремлі: фото і відео

Міністр культури Євген Нищук переконує, що й сам деталей не знав і просто виступив посередником між артистами і виробниками.

Не знав навіть про зміст цих роликів. Мені сказали, що хочуть зняти патріотичні ролики на тему кіно і українського простору в радіоефірі. І спитали, чи можна якось зв'язатись з Настею (Анастасією Приходько – 24) і з Ахтемом (Ахтем Сеїтаблаєв – 24),
– запевняє міністр.

В Адміністрації Президента, де і готували ролик, кажуть, що про присутність там прізвища Порошенка говорили.

Дійсно, було озвучено, що там буде президент. І це відбулося у їх студії після запису інтерв'ю з Приходько. На підтвердження цього у них там стоять камери спостереження, які пишуть звук,
– прокоментував керівник департаменту інформаційної політики Адміністрації Президента Володимир Горкавенко.

Анастасія Приходько обурена ще більше, хоч її і вилучили з промо. Подаватиме до суду. Виявилось, інші учасники реклами про те, що в кінці буде підпис президента, не знали: ні Герой України Ігор Гордійчук, ні кінорежисер Ахтем Сеїтаблаєв.

"І якщо б мене попередили, мабуть, я також дав би свою згоду. Тобто неприємно насамперед те, що мене не попередили", – зазначив Сеїтаблаєв.

Читайте також: Порошенко опублікував цікаве відео до Дня рідної мови

Це не перша реклама з присмаком політичності, яку центральні телеканали крутять під позначкою "соціальної". Таке відео має в своєму запасі і Володимир Гройсман.

"Соціальна" реклама Гройсмана (відео)

Прем'єр переконує, що за рекламу платить не уряд.

Зараз йде прекрасна реклама щодо децентралізації. Фінансують її наші міжнародні партнери, за що я їм дуже вдячний. Вони не тільки ролики допомагають робити, але й реформу, автором якої я є,
– запевняє Гройсман.

Нещодавно на радіо та телебаченні як соціальну рекламу крутили й рекламу керівника ГПУ Юрія Луценка.

"Чому не можна це донести людям, які кажуть, що Генпрокуратура нічого не робить. Чому нічого не робить? Прокуратура повернула державі живі 1,5 мільярда доларів. Коли таке було?" – дивується прес-секретарка Генерального прокурора України Лариса Сарган.

Читайте також: Під час вшанування пам'яті Героїв Небесної Сотні Гройсмана зустріли вигуками "Ганьба!": відео

В прес-службі переконують, рекламу готували не в ГПУ. Антикорупційна громадська організація підготувала і розповсюдила її. Щоправда, назву громадської організації в ГПУ не сказали.

Від того, щоб бути політичною юридично цю рекламу відділяє тільки те, що за законом ще не почався виборчий період. А соціальною замовники її називають, аби не платити за її ротацію та аби вона не викликала негативного сприйняття. То чому ж Нацрада дала цим реклама статус соціальної

Окремого закону, який би регулював питання соціальної реклами, на сьогоднішній день не існує. Національна рада зі свого боку розробила такий законопроект,
– повідомив член Національної ради з питань телебачення та радіомовлення Сергій Костинський.

А тим часом чекаємо відповідь від Адміністрації Президента, за який кошт вони знімали рекламу.