Авіамоделюванням Антонов захопився ще в дитинстві. Наполегливість та праця прославили його як одного із кращих творців транспортних літаків у світі.
Свій перший планер Олег Костянтинович змайстрував у 18. І хоч апарат не був досконалим, його конструктор отримав грамоту на всесоюзних змаганнях у Коктебелі. Ця нагорода неймовірно надихнула майстра. З-під його рук виходили все нові й більш досконалі планери.
Після закінчення інституту, кар'єра Антонова стрімко пішла вгору. Співробітники були вражені педантичністю майстра. Він був надзвичайно уважним до кожної деталі. І це давало свої плоди. Згодом один із планерів Антонова встановив світовий рекорд дальності польоту, який протримався цілих 12 років.
Незадовго до другої світової Антонов почав працювати над проектами під грифом "Цілком таємно". Згодом він вирішив створити літак, який міг би сісти на будь-який аеродром.
Його мрія — АН-2, вперше піднявся в небо у 1947-му. Цей біплан завдяки своїй універсальності став справжньою всесоюзною робочою конячкою і отримав народну назву "кукурузник". Це єдиний літак у світі, який серійно випускали впродовж понад 60 років.
У розпал Холодної війни Антонов зіграв одну з ключових ролей. Його транспортники були справжніми козирями Радянського Союзу. Кожен наступний його літак ставав сенсацією.
Останній його проект — АН-124 "Руслан" досі є лідером світової авіації в перевезенні надважких вантажів на дальні відстані. На його рахунку більше 20 світових рекордів. Антонов залишив неоціненний спадок, а його конструкторське бюро в Києві продовжує створювати все нові шедеври авіації.