Не дарма ж столове срібло та ювелірні прикраси від Джорджа Дженсона - улюблені аксесуари для найбагатших і найзнаменитіших світу цього.
“Джордж Дженсон - це передусім органічний дизайн. Чистий та справжній, він водночас свіжий та впевнений. Гадаю, нашу продукцію можна описати як елегантність у скандинавському стилі”, - каже менеджер фірми Джорджа Дженсона Ґорд Рей.
Зараз Горд Рей, менеджер фірми, історія якої була написана срібними літерами, презентує майбутнє бренду Дженсона.
“Дженсон творив усе власними руками. Ось це - чудовий приклад того, чим займався Дженсон у 1918 році. Такі експонати ми продаємо й по сьогодні, в рамках колекції "спадок". А цей виріб створено в 30-х. Це період ар-деко, стиль, в який компанія поринула з головою. Ми також маємо в колекції експонат створений 1952 року Геннінгом Коппелом. Ми його жартома називаємо вагітною качкою. Це чудовий приклад скандинавської функціональності. Він й досі - один із найпопулярніших наших продуктів”, - каже менеджер Ґорд Рей.
Майстер-ювелір Джордж Дженсон заснував компанію в далекому 1904 році. Завдяки своїй продукції, фірма одразу ж завоювала серця найбагатших та найвпливовіших особистостей світу.
У ті часи більшість продукції компанії вважали авангардною. Сьогодні це вже класика, на якій виросло не одне покоління дизайнерів.
“Звісно, тут відчуваєш себе частинкою традиції. Все виходить якось природно. Адже, ми робимо речі, які творили сотні років тому. А ми й досі цим займаємося”, - каже майстер Клайс Ханстед.
Столові предмети в "Космічній Одіссеї" Стенлі Кубрика 2001 року також належать дизайну Дженсона.
Проте, що справді забезпечило світовий успіх компанії, так це годинники, такі як "браслети" дизайнерки Вів’єнни Троран зразка 62-го, року.
“Сьогодні не часто можна зустріти щось подібне на те, чим займаємося ми. Чи це ювелірні прикраси, чи годинники чи срібний посуд. Я не знаю нікого, хто б розмовляв тією ж мовою дизайну, що й ми. Гадаю, це тому що ми родом із півночі. Зі Скандинавії”, - каже менеджер Ґорд Рей.
Джордж Дженсон - справжній метр датського дизайну. І завжди ним був, певні співробітники компанії. Принаймні, останню сотню років.