Збір для імпортних авто стягуватиметься згідно базової ставки 5,5 тис.грн. та спеціального коефіцієнту. Збір для електрокарів (крім гібридних авто) і малолітражок (з об'ємом двигуна до 1 л) буде стягуватися з коефіцієнтом 0,86 (1,72 - для б/у авто старше трьох років). Такі автомобілі додадуть до митної вартості 4,7 тис.грн. (б/у - 9,5 тис.грн).
Автівки з моторами від 1 до 2 л будуть обкладатися збором в 7 370 грн. (14740 грн. - для старих авто) , а з двигуном від 2-х до 3 -х літрів - 14 тис. грн. (28 тис. грн. - для старих авто).
З іномарок з двигунами від 3-х до 3,5 л стягуватимуть 19 тис. грн. і 38 тис. грн. - з автомобілів старше трьох років. Найвищий коефіцієнт буде застосований до автомобілів з обсягом більше 3,5 л. З кожного такого автомобіля імпортеру доведеться заплатити в казну 30 тис. грн. (60,5 грн. для б/у авто).
Імпортери платитимуть збір на митниці, при ввезенні машини. Компанії, які збирають транспортні засоби на території України, зобов'язуються утилізувати автомобілі самостійно, через створення утилізаційних потужностей для переробки автомобілів.
Натомість Європейський Союз попередив, що не потерпить утилізаційного збору в Україні.
"Якщо Україна введе утилізаційний збір, це рішення буде мати дуже серйозний вплив на наші двосторонні економічні відносини. Тому ЄС висловив надію й очікування, що Україна зробить все можливе для того щоб цей закон не набув чинності " , - повідомили в представництві ЄС в Україна у липні.
Однак Янукович підписав закон - правда, з одним застереженням : уряд має внести до нього поправки, які передбачають уніфікацію ставки утилізаційного збору для всіх авто.