Визначитися зі сферою зайнятості та проаналізувати ринок: оцінити потенційних клієнтів і з’ясувати переваги можливих конкурентів - усе це важливо для успішного старту.

“Якщо людина розсудлива, має певний фінансовий капітал, має певний розумовий капітал, то я думаю, що в принципі відсотків 90, що у неї все вийде. Щоправда, все ще залежить від сфери, яку він вибирає”, - сказав керівник київського представництва TeleTRADE Павло Платонов.

При цьому, за словами досвідчених учасників ринку, власна справа - це не лише прибуток, а й чимало клопотів. А на становлення власної справи потрібен час.

“Якщо у вас бізнес, наприклад інтернет-технології, вони можуть “зриватися” за два тижні. Це факт. Якщо Ви займаєтеся девелоперством, будівництвом, то тут високий вхідний фінансовий поріг, то, звичайно, там 5 років”, - каже організатор “Бізнес-шоу-2011” Заур Мішиєв.

Однак, Україні, як державі, є ще чому повчитися у сусідів у контексті створення сприятливих умов для бізнесу.

Нагадаємо, згідно з рейтингом Світового банку і Міжнародної фінансової корпорації, Україна цьогоріч не підвищила, а навіть знизила свою позицію за простотою ведення бізнесу аж на три сходинки. Відтак, Київ опустився зі 149 на 152 позицію, і тепер ділить сусідство з Ліберією і Болівією.