Про це австрійський історик, автор багатьох праць про Україну, зокрема "Малої історії України", Андреас Каппелер написав у своїй статті для видання Der Standard.

На думку науковця, коріння масових рухів лежить в особливій історичній спадщині Західної України.

"Жителі Західної України чинили найбільш радикальним опір, у той час, як велика частина населення на Сході та Півдні країни, особливо старшого віку, більше залишалася у пастці радянські традиції", - зазначив він.

Каппелер зазначив, що відправною точкою для цього аспекту є збройний опір, що чинили ОУН та УПА проти радянської влади.

Читайте також: Якби одразу відправили уряд у відставку — давно б забули про Майдан, — Кучма

"У Польщі в міжвоєнний період українське громадянське суспільство організовувалося у ліберальні та соціалістичні партії, у сільськогосподарські кооперативи та жіночі асоціації та навколо діяльності уніатської церкви, що не було можливим для більшості українців, які жили в Радянському Союзі", - вважає він.

Історик зауважив, що для центру та інших частин України вагомими підґрунтям для протесту є козацтво.

"Ідеали українського козацтва – свобода та рівність, від незалежності до анархії, але й також створення козаками протонаціональної української держави в XVII ст. – цей міф присутній у народній традиції і у високій культурі", - пояснює фахівець і додає, що "у той час, як більшість росіян було більшою мірою під впливом традицій автократичної держави, козацькі ідеали вкорінені в колективній свідомості багатьох українців".

Читайте також: Після закінчення ігор у Сочі, змагання за майбутнє України все ще триватиме, — The New York Time

Тому на думку Каппелера, козацькі традиції та західноукраїнські традиції громадянського суспільства зійшлися разом на Майдані.

Він зазначає, що цих історичних пояснень не достатньо і відзначає в основному молодих людей, які поділяють європейські цінності і хотіли б жити так в Україні.