“Рішення про евакуацію згідно чинного законодавств приймають працівники державної автоінспекції”, - каже начальник юридичного відділу КП "Київтранспарксервіс" Костянтин Башмаков.
Найменше порядку - у центрі столиці. Біля червоного корпусу університету Шевченка - автомобілі припарковані у 2-3 ряди. Через це, на вулиці Володимирській постійні затори - скаржаться водії.
“Кожен кидає машину де попало, і при цьому заважає іншим водіям проїхати”, - каже водій Павло.
За чинним законодавством, евакуювати автомобіль без рішення суду - не можна. Повернення до старої практики, зелене світло для корупції - кажуть у громадській раді при МВС.
“Сама по собі евакуація як вона була раніше і як зараз вона пропонується в самому законопроекті - це величезний корупційний чинник. І в принципі всі ті скарги, які були на евакуаторів і стали причиною того, що зараз евакуація в місті Києві припинена”, - каже член Громадської ради МВС України Володимир Чемерис.
Безлад на вулицях - наслідок дефіциту місць для паркування - стверджують у Київтпарксервісі. Сьогодні в столиці функціонує 90 тисяч паркомісць. Не вистачає принаймні ще десятьох тисяч. У мерії обіцяють вирішити проблему.
“Вірно було б, якщо ми прилеглу територію на майбутнє розглянули як ту, яку ми реконструюємо. Наприклад, це вулиця Басейна може бути. Де б ми під землю. Під землею збудуємо парковочні комплекси”, - каже голова КМДА Олександр Попов.
70 тисяч паркомісць знаходяться в руках нелегальних паркувальників. Підрахували в “Київпарксервісі”.
“Наше підприємство спільно з правоохоронними органами проводить так сказати відпрацювання всіх паркувальних майданчиків, власникам таким горе підприємцям запропоновано на сьогоднішній день звернутися до комунального підприємства і заключити договори”, - каже заступник директора КП "Київтранспарксервіс" Ярослав Погрібняк.
Через нелегальні паркування, київська скарбниця втрачає близько 10 мільйонів гривень на місяць - підрахували у “Київпарксервісі”. Цього року бюджет недорахується 170 мільйонів.