На думку заступника голови Київської міської державної адміністрації Миколи Поворозника так мають зробити всі некритичні підприємства міста. Втім, він не уточнив які саме галузі до цього поняття можна віднести.

Читайте також У Києві за добу на COVID-19 захворіло вдвічі більше людей, аніж одужало

У всьому винні порушники карантину

Поворозник вважає, що якби усі роботодавці дотримувались карантинних обмежень, то й таких черг на зупинках автотранспорту не було б.

Таких черг не може не бути, коли не виконуються карантинні обмеження в місті в цілому. Я говорю про те, що всі працівники некритичних підприємств мають бути переведені на дистанційну форму роботи. Доки цього зроблено не буде – такі черги спостерігатимуться,
– сказав чиновник.

Микола Поворозник знайшов винних у великих чергах на зупинках

Микола Поворозник / Фото Kyiv Public Health Center

Також він додав, що як тільки підприємства перейдуть на дистанційну форму роботи, це знизить випадки зараження у транспорті та змінить економічну ситуацію в місті у цілому. У іншому випадку захворюваність буде збільшуватись.

Тоді, на жаль, доведеться ухвалювати рішення про повне закриття міста, в тому числі і громадського транспорту,
– зазначив Поворозник.

Передісторія:

  • У Києві з 20 березня місцева влада запровадила локдаун.
  • Пізніше в КМДА заявили, що це рішення фактично втратило силу, оскільки уряд з 23 березня перевів столицю у "червону" зону карантину, запровадивши ті ж самі обмеження.
  • Під час локдауну у Києві дозволили працювати громадському транспорту за умови дотримання обмежень – у салонах автобусів, тролейбусів, трамваїв та маршруток повинні бути вільними 50% посадочних місць аби пасажири могли тримати дистанцію.
  • Через такі обмеження у години пік в столиці утворюються величезні черги на маршрутки та інші види громадського транспорту. Аби добратися додому люди змушені вистояти у них, не дотримуючись дистанції.
  • Маршрутники попросили КМДА заборонити на час локдауну їх рух, адже возити по 11 пасажирів вони не можуть – економічно не вигідно.
  • Кличко назвав таке прохання маніпуляцією, а його заступник Микола Поворозник підкреслив, що приватні перевізники мають на свій розсуд приймати рішення про те, чи виходити їм на маршрут, чи ні.