На думку заступника голови Київської міської державної адміністрації Миколи Поворозника так мають зробити всі некритичні підприємства міста. Втім, він не уточнив які саме галузі до цього поняття можна віднести.
Читайте також У Києві за добу на COVID-19 захворіло вдвічі більше людей, аніж одужало
У всьому винні порушники карантину
Поворозник вважає, що якби усі роботодавці дотримувались карантинних обмежень, то й таких черг на зупинках автотранспорту не було б.
Таких черг не може не бути, коли не виконуються карантинні обмеження в місті в цілому. Я говорю про те, що всі працівники некритичних підприємств мають бути переведені на дистанційну форму роботи. Доки цього зроблено не буде – такі черги спостерігатимуться,
– сказав чиновник.
Микола Поворозник / Фото Kyiv Public Health Center
Також він додав, що як тільки підприємства перейдуть на дистанційну форму роботи, це знизить випадки зараження у транспорті та змінить економічну ситуацію в місті у цілому. У іншому випадку захворюваність буде збільшуватись.
Тоді, на жаль, доведеться ухвалювати рішення про повне закриття міста, в тому числі і громадського транспорту,
– зазначив Поворозник.
Передісторія:
- У Києві з 20 березня місцева влада запровадила локдаун.
- Пізніше в КМДА заявили, що це рішення фактично втратило силу, оскільки уряд з 23 березня перевів столицю у "червону" зону карантину, запровадивши ті ж самі обмеження.
- Під час локдауну у Києві дозволили працювати громадському транспорту за умови дотримання обмежень – у салонах автобусів, тролейбусів, трамваїв та маршруток повинні бути вільними 50% посадочних місць аби пасажири могли тримати дистанцію.
- Через такі обмеження у години пік в столиці утворюються величезні черги на маршрутки та інші види громадського транспорту. Аби добратися додому люди змушені вистояти у них, не дотримуючись дистанції.
- Маршрутники попросили КМДА заборонити на час локдауну їх рух, адже возити по 11 пасажирів вони не можуть – економічно не вигідно.
- Кличко назвав таке прохання маніпуляцією, а його заступник Микола Поворозник підкреслив, що приватні перевізники мають на свій розсуд приймати рішення про те, чи виходити їм на маршрут, чи ні.