Про це журналістам повідомив головний спеціаліст управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування та архітектури КМДА Віктор Петрук.
"Це можливо не раніше 2028 року, я вам гарантую. Ось порахуйте кількість станцій, які є в проекті Подільсько-воскресенської лінії та скільки станцій було побудовано в рік, і ви отримаєте цю цифру. Це виключно інженерна складність. Не можна будувати метрополітен дуже швидко, є окремі технологічні процеси, які розтягують", - повідомив Петрук.
Він повідомив, що місто планувало здавати щороку по дві станції в рік, а по факту встигали побудувати лише одну.
Натомість, в управлінні містобудування пропонують розвивати систему швидкісного рельсового транспорту – міську електричку та швидкісні трамваї. Відповідні проекти наразі розробляються в департаменті. Чиновник додав, що пропускна здатність відреконструйованої міської електрички складатиме майже 54 тис. пасажирів, що в три рази більше здатності Московського мосту.
"Якщо ж порівнювати з Подільсько-Воскресенською лінією метрополітену, її перевізна здатність – 62 тис. пасажирів на годину, але її будівництво вимагає 19 млдр грн і 12 років", - повідомив чиновник.
Нагадаємо, колишній голова КМДА Олександр Попов планував завершити будівництво першої лінії метрополінену на Троєщину у 2015 році.