Нагадаємо, що 16 лютого 2021 року дві учениці ліцею "Гармонія" під час уроку наковтались пігулок – одна з них померла прямо в приміщенні школи. Іншу врятували.

Читайте також Бив до смерті: у Києві засудили чоловіка, який вбив 6-річного хлопчика

Основні результати розслідування

Мер Боярки Олександр Зарубін, який публікує основні висновки розслідування, пише, що версія про групи смерті й челендж у соцмережах була зручна для директора ліцею, аби відвести увагу від власної професійної відповідальності за життя дітей під час навчального процесу.

Цю версію вигадала одна з жертв отруєння, яку вдалося врятувати. Встановлено, що обидві дівчинки раніше вже мали прояви суїцидальної та деструктивної поведінки, а також неодноразово перебували у нестабільному емоційному стані, внаслідок ускладнених стосунків та непорозуміння з батьками у своїх родинах,
– повідомляє Зарубін.

Він додає, що у померлої учениці були шрами від порізів на руках, а врятована дівчинка намагалася знову завдати собі шкоду вже у медичному закладі відразу після трагедії.

Загибла дівчинка зверталась до психолога

Також підтверджено, що загибла дівчинка раніше зверталася за допомогою до шкільного психолога через серйозні проблеми з комунікацією у родині, а врятована дитина мала напередодні серйозний нервовий зрив під час навчання.

Раніше писали про це Випили 40 таблеток, надивившись відео у тіктоці: з’явились подробиці смерті ліцеїстки у Боярці

Зі слів учнів, дівчата неодноразово шукали в інтернеті інформацію про те, як заподіяти собі шкоду, аби привернути до себе увагу. Про все це було відомо керівнику школи, проте ці особливості підлітків не враховувалися у навчально-виховному процесі.