Маршрут, на якому насмерть збили пенсіонерів, зупиняють, вимагають усіх документів та спостерігають, хто як паркується. 9 ранку, хоч не година пік, але людей на зупинці чекає багато. Хтось чекає на тролейбус, хтось – на маршрутку.
Читайте також: У Києві трапилася потрійна ДТП: фото та відео
"Якщо він працює в маршрутному таксі, то у нього повинен бути поліс обов'язкового страхування, оригінали, паспорт, реєстраційний документ на транспортний засіб. А також графік, паспорт маршруту і графік розкладу руху", – зазначив начальник відділу комунальної служби перевезень Києва Володимир Прудов.
Саме водій 464 маршруту насмерть збив двох пенсіонерів у столиці на вихідних. Після цього міська влада доручила перевірити документи у всіх маршрутників. Посилений режим контролю діятиме два тижні.
Та поки одних перевіряють представники одразу декількох служб – "Укртрансбезпеки", транспортного департаменту міста, і комунального підприємства, інші – безкарно порушують ПДР. Під носом у комісії тролейбуси зупиняються у другій смузі. Водії виправдовуються: по-іншому не можуть.
Машини проходять. Ні під'їхати, ні обідати неможливо. Вони паркуються і стоять тут по півгодини,
– заявив водій тролейбуса Олег.
Припарковані машини демонстративно штрафує поліція. Однак, вже за декілька хвилин місця біля зупинки знову зайняті.
У трьох перевірених маршруток схожі порушення – немає оригіналів документів або плану маршруту. За це каратимуть не водіїв, а власників. Однак, зробити це не так просто.
"Максимальний штраф 1700 за відсутність документів. Перевізник може показати ці документи на розгляд справи й тоді йому буде тільки попередження про те, щоб документи знаходились в транспортному засобі", – прокоментував головний спеціаліст київського управління "Укртрансбезпеки" Юрій Торохтій.
Які ще порушення в водіїв маршруток і тролейбусів – дивіться у сюжеті.
Нагадаємо, 4 листопада, внаслідок наїзду маршрутки неподалік від станції метро "Героїв Дніпра" у Києві загинуло подружжя. Згодом, мер Києва Віталій Кличко доручив перевірити ліцензії і стандарти роботи приватних перевізників столиці через смерть пенсіонерів.