“Водії, на жаль, не проінструктовані про те, що цей пандус треба витягнути і людині на візку треба допомогти. Це найголовніше, тому що людина сама не зможе, людина на візку немає таких фізичних сил, щоб цей пандус витягнути і самому заїхати”, - розповідає інвалід Юлія Козлюк.

“Автобус поставив на ручне гальмо, вийшов з кабіни відкрити двері, відкрив пандус, поміг заїхати, пандус закрив, закрив двері і поїхав. Звичайно, будемо допомагати”, - сказав водій автобуса Вадим Крупка.

60 мільйонів євро на оновлення громадського транспорту столичній владі дав Європейський банк реконструкції та розвитку. Ще близько 300 одиниць техніки обіцяють випустити на маршрути міста протягом наступних 3 місяців. Поки ж пандусами обладнано близько 10% автопарку, ще менше - столичних будівель.

За словами Івана Марусевича, в архітектурної інспекції Києва фактично забрали функцію контролю за дотриманням безбар’єрного середовища. Як наслідок, людині на візку, здебільшого, недоступні заклади харчування, культури, магазини чи навіть аптеки.