За словами експертів, в середньому, кожна держава у світі таким чином втрачає від 2 до 3% ВВП.

"У нас в Україні, то доходить майже від 3 до 4 відсотків втрати від дорожньо-транспортних пригод і складають 5 мільярдів доларів щорічно", - каже представник ВГО "Асоціація безпеки дорожнього руху" Юрій Лазуто.

Щороку на вітчизняних дорогах гине близько 7 тисяч українців. Тож європейські експерти радять підходити до розв'язання проблеми комплексно.

"Це обмеження швидкості, це не можна використовувати якраз алкоголь, або зобов'язання саме прийняти ремінь безпеки, і так далі, і це завжди комплексний підхід. Одна сторона - це є закон, друга сторона - це саме контроль, і третя сторона - це завжди і відповідний штраф", - каже керівник проектів у Центральній та Східній Європі Уве Цаймер.

"Перекладати всю відповідальність на водіїв є невірним, тому на нашу думку треб на російській мові "ужесточать" вимоги до перевізників, оскільки вони повинні відповідати за кваліфікацію водіїв - вони їх наймають на роботу", - каже завідувач відділом ДП "ДержавтотрансНДІпроект" Арсеній Хабутдінов.

У Державтоінспекції заявляють - на залізничних переїздах України за останні 9 місяців сталося більше 100 ДТП, в яких загинуло 17 осіб, це не враховуючи 45 жертв аварії у Марганці.

"В Україні налічується 7476 залізничних переїздів, із них 2702 - регульованих і 4774 - нерегульованих. Виявлено 1817 переїздів, які знаходяться в незадовільному експлуатаційному стані. Цифри досить великі і економічно вирішити його найближчим часом цю проблему не вдасться", - каже заступник начальника департаменту ДАІ МВС України Сергій Будник.

Нагадаємо, після аварії в Марганці на Дніпропетровщині, уряд пообіцяв ліквідувати залізничні переїзди в країні взагалі. Щоправда витратити на це доведеться 5-7 років та мільярди гривень.