Термін “реформа” є одним із найпопулярніших у лексиконі команди Віктора Януковича. Наразі група західних експертів, що добре знаються на пострадянському просторі, розробляє для неї план реформ на всю п'ятирічну каденцію. Щоправда, за останні 10-15 років в Україні вже накопичилися цілі стоси кваліфікованої аналітики щодо шляхів реформування всіх галузей. Але віз, як відомо, з місця не зрушив. Видання “Тиждень” у матеріалі “Алгоритм реформ від Євросоюзу” подає перелік реформ, конкретних кроків і заходів, які у внутрішній документації Євросоюзу визначаються як першочергові для України на нинішньому етапі.
Гроші є, але не в кредит... Приплив капіталу в Україну стає чимдалі інтенсивнішим, але повернення грошей ще не привід для збільшення кредитування. І справа не лише в існуванні обмежень на валютне кредитування. Ліквідність банків підвищується. Але після кризи довіру до позичальників підірвано, тепер фінустанови дуже прискіпливо відбирають, кому надавати позики. Експерти прогнозують зниження кредитних ставок з середніх 25 % до 20 %, однак при цьому кредитний портфель банків зросте лише на 4 % за підсумками року. Про основні причини валютного достатку та ймовірні наслідки надлишку капіталу читайте в діловому тижневику “Контракти” у статті “Капітал для своїх”.
Криза навчила поважати клієнтів. Українські компанії в боротьбі за кожного з них готові на все і навіть підтягнули якість обслуговування. А все тому, що останнім часом сфера роздрібної торгівлі та послуг відчула різке зниження купівельної здатності. Через що обвалились об’єми продаж і конкуренція стала ще жорсткішою. Тож тепер усмішка продавця та привітність менеджерів стають поширеним явищем. Як криза навчила шанувати клієнтів - читайте у тижневику “Кореспондент” у статті “Продайте это немедленно”.
2 хв
Огляд преси за 16 травня
У “Українському тижні” ви можете прочитати про план реформ від західних експертів для команди Президента, “Контракти” пишуть про причини валютного достатку. “Кореспондент” досліджує тему різкого зниження продаж на ринку дрібної торгівлі та як криза навчила шанувати клієнта.