“Якщо говорити в цілому, то інтернет реклама на сьогодні займає більше 4% від всіх бюджетів реклами в Україні. Але при цьому вона дуже швидко зростає. Це динаміка 60%. За оцінками експертів ми сподіваємося, що в 2011 році ринок становитиме порядку 400 млн. грн.”, - каже генеральний директор рекламного агентства Євген Шевченко.

У пошукових системах обсяг української реклами зростає більш ніж удвічі щороку, кажуть у компанії Google. Здебільшого це відбувається за рахунок малого бізнесу, а також інтернет-компаній. Однак, і великі підприємства починають звертати на інтернет рекламу все більше уваги.

Динаміка хороша, однак грошей замало, кажуть експерти. Для того, аби продажі у мережі були ефективними, необхідно відслідковувати і вчасно реагувати на нові тенденції, наприклад, на поширення соціальних медіа. Проте український бізнес за вимогами часу, як правило, не встигає.

“Всі медіа – телевізор, радіо, театр, кіно - вони всі конкурують за обмежений ресурс - час людей. Соцмедіа захоплюють час людей, люди йдуть в соцмедіа. Відповідно, за ними туди і підтягується бізнес, там з’являються якісь гроші. Це тренд цього року, і я думаю, наступного року також”, - каже заступник голови правління Інтернет асоціації України Олександр Ольшанський.

Найбільшими темпами розвиваються Твітер та Фейсбук. І хоч вони наразі не такі масові як Вконтакті та Однокласники, проте їх аудиторія є найбільш привабливою для рекламодавців. Та в соціальних медіа мешкають не тільки клієнти, але й найбільш віддані потенційні працівники, кажуть експерти.

“В бізнесі активно використовуються соціальні мережі з деякою метою - знаходяться прихильники бізнесу, знаходяться люди, які активно цікавляться вашим бізнесом в Facebook Vkontakte, і після цього їм пропонується робота. Було декілька таких випадків в Україні, дуже багато випадків було закордоном”, - каже співвласник Української банерної мережі Олексій Мась.

Вже зараз багато компаній залучають через Інтернет до 70% своїх клієнтів. Зокрема, це стосується автодиллерів, які при цьому інвестують у мережу до 40% своїх рекламних бюджетів, кажуть експерти. Проте, допоки у цей медіа-простір неохоче йдуть FMCG-компанії, які є найбільшими рекламодавцями в інших медіа. Коли прийдуть, нарешті, і вони, ринок інтернет реклами може наздогнати або навіть перегнати традиційні рекламоносії.