Колектив МУР випустили для продажу вінілові платівки з їхнім альбомом "Ти (Романтика)", про що написали на сторінці своєї крамниці. Вартість цих платівок спершу була вказана як 1933 гривні, що обурило українців.

До слова Напад, погрози з пістолетом чи провокація: усе, що відомо про гучний скандал з Ніколасом Кармою

Користувачі соціальних мереж розкритикували мистецький проєкт через "перетворення геноциду в маркетинг" і "танці на кістках", адже 1933 сприймається не лише як цифра, а як рік Голодомору.

Я з великою повагою ставився до проєктів МУРу. Ми рекламували їхній перший, на тоді невідомий проєкт. Але перетворення геноциду на маркетинг – гидота без розумних виправдань,
– підкреслив письменник та військовий Остап Українець.


Ціна на вінілові платівки обурила мережу / Фото з фейсбуку Остапа Українця

"Цікаво, як проєкт, який хотів зробити українську літературу популярною, у підсумку почав продавати трагедію українського народу й червоного Ренесансу… Я дуже сподіваюся, що проєкт МУР робитиме класні речі, але поки це схоже на бажання заробити на творчості й трагічних смертях українських радянських письменників", – додав історик Іван Міщук.

У соцмережі Х (раніше – твітер) обговорюють не тільки ціну на вінілову платівку, але й інший мерч МУРу. Наприклад, каву з цитатами письменників Розстріляного відродження, світшоти з дірками від справжніх куль.

У мережі розкритикували мерч МУРу / Скриншоти з соцмережі Х

МУР відповіли на критику

Творці проєкту помітили обурення користувачів та відповіли на критику. Вони стверджують, що не прив'язували ціну до Голодомору.

Ціну формували із собівартості + стандартний відсоток прибутку - вона 1930 гривень. Виробник поставив ціну 1933 через рік, яким закінчується історія вінілу. Акценту на Голодомор взагалі не було. Проте, звісно ми чуємо вас і міняємо ціну, аби змістити акценти й не створювати підміну понять,
– написали учасники МУРу.

Наразі гурт закрив сторінку з мерчем в інстаграмі.