Про це пише The Verge.
"Хоча це рідко відбувається, використання загальнодоступного Wi-Fi Starbucks для перегляду порнографічного контенту ніколи не дозволялося. Ми прийняли рішення для запобігання перегляду цього контенту в наших магазинах, і ми почнемо вводити його в наші офіси в США в 2019 році" , – повідомили в корпорації.
Читайте також: Viber запустив унікальний чат
Як це відбуватиметься, у Starbucks поки не повідомили, але розповіли, що інженери компанії протестували кілька методів фільтрів вмісту.
До такого кроку корпорація вдалась через тиск організації Enough Is Enough. Активісти вимагали розмістили контент-фільтри їхніх закладах.
Ще в 2016 році,
Як відомо, McDonald's такі фільтри використовує з 2016 року.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно