Однією з найбільш перспективних технологій акумуляторів майбутнього вважаються літій-металеві елементи. Однак для їхнього комерційного використання необхідно вирішити кілька проблем. В першу чергу це невеликий термін служби, що робить такі батарейки неефективними, повідомляє Inside Evs.
До теми З новою батареєю електромобілі зможуть заряджатися в 3-5 разів швидше
Нові літій-металеві елементи
Команда дослідників SK Innovation разом з нобелівським лауреатом і одним із творців літій-іонної технології – Джоном Гуденафом – запропонувала нову гель-полімерну електролітну систему.
За задумом інженерів, вона буде здатна пригнічувати ріст дендритів в джерелах з анодом з металевого літію. Це призведе до виходу на ринок першої твердотільної літій-металевої батареї.
Вчені вважають, що сучасні літій-іонні батареї не вдасться подолати поріг щільності енергії у 800 Вт/л. Водночас нова технологія дозволить підняти цей показник до понад 1000 Вт/л, використовуючи поєднання металевого літію з твердотілим електролітом. Передбачається, що така батарейка отримає не лише збільшену ємність: також знизиться ціна і скоротиться ризик вибуху.
Коли з'явиться працююча літій-металева батарея
Попри перші успіхи й оптимістичні настрої, дослідники повідомляють, що можуть пройти роки, перш ніж перші твердотільні літій-металеві акумулятори надійдуть на ринок.