Протяжність нових колій - майже 4 кілометри. Лінію прокладали в районі, де надто багато житлових будинків, тож будівельникам довелось застосовувати спеціальні технології аби працювати без шуму та вібрації. Складність була ще в тому, що дуже близько пролягають грунтові води, однак метробудівці переконують, що впоралися добре.

”Можете пересвідчитись після цього поїздити, подивитись, які станції і яка забезпеченість по непроникненню води. Сухі станції красиві, я сам вчора проїжджав у кабіні машиніста, вчора в режимі діючого метроплітену функціонувала поскова дільниця, перевірив, в якому стані тунель. Я задоволений”, - каже гендиректор ПАТ "Київметробуд” Володимир Петренко.

За словами генерального директора Київметробуду Володимира Петренка, три станції коштували столиці майже 2 мільярди гривень. Наступного року метробудівці мають намір здати ще одну. Тепер вже біля Виставкового центру. А це ще 800 мільйонів.

А вже 2012-го куренівсько-червоноармійську лінію метро планують дотягнути до самих Теремків, відкривши станції біля іподрому і на Одеській площі. Кияни задоволені і радять владі продовжувати в тому ж дусі.

“На Троєщину потрібне дуже метро. Хотілося б, щоб людям легше було, а тут звичайно чудово, що ці станції зробили. Стільки років чекали”, - кажуть киянки Тетяна і Людмила.

Якщо нічого не завадить, то метро на Троєщині може з`явитись за чотири роки, кажуть в метробуді. Водночас в уряді обіцяють, що в найближчу п’ятирічку реалізують ще кілька масштабних транспортних проектів.

”Столиця є столиця. Столиця в нас повинна бути європейською столицею. Нам в 2012 році приймати не тільки всю Європу, але і весь світ. Тому ми намагатимемося причесатися, припудритися, щоб ми виглядали гарно”, - каже прем'єр-міністр України Микола Азаров.

В КМДА повідомили, що у зв`язку з введенням в експлуатацію нових станцій метро, дещо зміниться схема руху наземного транспорту в Голосівському районі. Деякі маршрути автобусів і тролейбусів знімуть, натомість відкриють кілька нових.