Професор Ніке проводив експеримент і на студентах, і на учнях.
Він розділяв кожну аудиторію на 3 групи. Одним читали лекцію усно, іншим - в супроводі одного чорно-білого слайду, третім - ілюструючи сказане слайдами.
В результаті дослідження виявилося, що найкраще матеріал запам'ятала група, якій просто прочитали лекцію. Група, де за спиною в професора висів один слайд, - на другому місці за кількістю матеріалу, який пам'ятали після заняття.
А от студенти і учні, що слухали розповідь викладача і слідкували за презентацією, пам'ятали тему найгірше.
"Експеримент показав, що зайві декоративні елементи... тільки даремно вимучують ресурси мозку, відволікаючи від суті доповіді", - говорить Вольфганг Ніке. Він вважає, що після презентації людина запам'ятовує графічні деталі, а не зміст.
В липні 2011-го року навіть був заснований рух "Партія противників PowerPoint". Її заснував викладач риторики з Цюріха Маттіас Пьом.