Багато компаній, зокрема великих інвесторів, які вкладають гроші у портову інфраструктуру, зацікавлені у річкових перевезеннях. Про це повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій у програмі "Що це було" на 24 каналі.

Актуально Коли можуть створити анонсовану Зеленським державіакомпанію

Річкові перевезення – економія

За його словами, це дешевше та екологічніше. Окрім того, це економія на ремонтах доріг.

Наша мета – втричі збільшити обсяг річкових перевезень за наступні 5 років,
– зазначив Криклій.

Він відзначив, що базовий закон нарешті ухвалили. Після того, як його підпише Президент України Володимир Зеленський, він набере чинності.

Поганий стан шлюзів

У міністерстві інфраструктури очікують, що наступного року отримають частину грошей від дорожнього фонду (приблизно 1%), яка фінансуватиме саме річкові перевезення. "Річкові шлюзи у дуже поганому стані, їх потрібно модернізувати. Якщо з ними щось станеться, буде техногенна катастрофа", – відзначив міністр.

Як сказав Криклій, модернізовані річкові шлюзи:

  • збільшать спроможність Дніпра;
  • відновлять ті річкові перевезення, які ще за радянських часів були в гарному стані.

Альтернатива дорожньому транспорту

Також він додав, що річкові перевезення – це альтернатива дорожньому транспорту. Він часто завантажений зранку та ввечері людьми, які йдуть на роботу або повертаються з неї.

Законопроєкт про водний транспорт: що відомо

  • Верховна Рада на засіданні 3 грудня ухвалила законопроєкт №1182-1-д "Про внутрішній водний транспорт".
  • Він зокрема передбачає лібералізацію ринку та створення Держфонду розвитку внутрішніх водних шляхів.
  • Також завдяки йому, можна відродити найдешевший та найекологічніший спосіб доставлення вантажів – річкові перевезення та створити ефективну річкову логістику.