Колись майже весь міський транспорт ходив по рейках. Але потім на заміну йому прийшли автобуси та автомобілі. Тепер завдяки сучасним технологіям, відсутності шкідливих викидів і простоті у встановленні цей вид громадського транспорту отримав нове життя.

Вибір потягів з низькою кількістю шкідливих викидів замість транспорту з бензиновими і дизельними двигунами – влучний хід у містах, де зелена тематика у пріоритеті. Однак щоб транспорт став насправді популярним, потрібно перевірити його ефективність, надійність, і комфорт.

Трамваї отримують енергію з місцевої електромережі через пристрій, який називається струмоприймач. Він приймає електричну енергію з контактних точок.

Максимальна швидкість цієї машини – 100 кілометрів на годину, однак у межах міста вона рідко перевищує 70.

Незважаючи на це, трамваю необхідні надійні гальма.

Коли машині потрібно зупинитися, двигун відключається від електромережі, але інерція трамвая продовжує обертати колеса. Це дозволяє моторам генерувати електроенергію. Такий процес називається “відновлююче гальмування”.

Для екстрених випадків трамвай обладнаний повітряними гальмами. Якщо щось впаде на колію, гальма спрацюють разом з бар'єром безпеки, і ніякий предмет не застрягне під вагоном.

Трамваї не завдають шкоди навколишньому середовищу і економлять кошти на міських рахунках. Але це все ще не пояснює чому звичайний пасажир надає перевагу трамваям перед автобусами.

Низька посадка, яка є можливою за рахунок конструкції, при якій більшість обладнання розміщено на даху. Це залишає колесам та осям достатньо простору для руху.

Плавність руху завжди була головним принципом для транспорту, що курсує сталевими рейками.