За словами Яни Гірчак, начальниці з відділу запобігання шахрайству Київстар, важливо, щоб користувачі знали про можливі шахрайські схеми та уміли захищатися від них, інформує 24 Канал. А також правильно реагувати на загрози в мережі.
Читайте також З початку великої війни попит на хмарні рішення збільшився у 7 разів, – статистика Київстару
Компанія Київстар провела опитування щодо дотримання кібергігієни
Найчастіше кібершахраї за допомогою психологічного тиску – соціальної інженерії – змушують людей власноруч віддавати кошти чи інформацію. Повернути втрачене найчастіше неможливо. Київстар проводить регулярні інформаційні кампанії та рекомендує, як убезпечитись від віртуальних зловмисників.
З яким видом мобільного шахрайства абоненти стикалися найчастіше / Фото Київстару
Третій рік поспіль компанія проводить опитування серед абонентів, побудоване на основі найважливіших правил кібергігієни. Цього року до ініціативи долучилися понад 250 користувачів.
Результати опитування щодо кібергігієни / Таблиця Київстару
Телеком-оператор підтримує #ШахрайГудбай – інформаційну кампанію Національного банку України та Кіберполіції, мета якої – навчити українців правил безпеки безготівкових та онлайн-платежів. Більше інформації про безпечну поведінку в інтернеті, а також про правила платіжної безпеки – на сайті проєкту.