За словами Яни Гірчак, начальниці з відділу запобігання шахрайству Київстар, важливо, щоб користувачі знали про можливі шахрайські схеми та уміли захищатися від них, інформує 24 Канал. А також правильно реагувати на загрози в мережі.

Читайте також З початку великої війни попит на хмарні рішення збільшився у 7 разів, – статистика Київстару

Компанія Київстар провела опитування щодо дотримання кібергігієни

Найчастіше кібершахраї за допомогою психологічного тиску – соціальної інженерії – змушують людей власноруч віддавати кошти чи інформацію. Повернути втрачене найчастіше неможливо. Київстар проводить регулярні інформаційні кампанії та рекомендує, як убезпечитись від віртуальних зловмисників.

З яким видом мобільного шахрайства абоненти стикалися найчастішеЗ яким видом мобільного шахрайства абоненти стикалися найчастіше / Фото Київстару

Третій рік поспіль компанія проводить опитування серед абонентів, побудоване на основі найважливіших правил кібергігієни. Цього року до ініціативи долучилися понад 250 користувачів.

Результати опитування щодо кібергігієни
Результати опитування щодо кібергігієни / Таблиця Київстару

Телеком-оператор підтримує #ШахрайГудбай – інформаційну кампанію Національного банку України та Кіберполіції, мета якої – навчити українців правил безпеки безготівкових та онлайн-платежів. Більше інформації про безпечну поведінку в інтернеті, а також про правила платіжної безпеки – на сайті проєкту.