У сусідній країні залучати громадян до активного способу життя та відпочинку почали ще з початку двохтисячних. Зараз тільки в одному Малопольському воєводстві веломережа складає майже 200 кілометрів. Нині нею активно користуються не тільки поляки, а й туристи з інших країн ЄС. Адже місцеві краєвиди там справді чудові.

Читайте також: Українці серед найактивніших: мешканці яких країн роблять найбільше кроків за день

Закон, який дозволив будувати велодоріжки на дамбах, колишній польський президент Броніслав Комаровський підписав у 2014 році. Зараз біля річки Вісла вже можна випробувати один з таких шляхів.

Транспорт на прокат тут гарантують перевірений. Анджей Кобєла вже як 20 років конструює двоколісні. За словами майстра, ровер має бути простий та водночас витривалий.

Ці велосипеди виготовлені спеціально для туристичних цілей. Кожен елемент особливий. Деталі ми купуємо в Австрії, Швейцарії, Голландії. Механізм повинен працювати бездоганно. Клієнт, який бере велосипед на прокат, користується ним як мінімум два тижні, тому з двоколісним нічого не повинно трапитись,
– сказав фахівець.

Та велосипедний бізнес в Польщі тільки починає розвиватись.

"Це ще не так популярно. У мене велосипедів для прокату 100-120. Не більше. Коли буде 300, як в моїх колег у Відні або Німеччині, тоді це буде популярно", – зауважив туроператор Мачей Зімовскі.

Щоправда, на його думку, бізнес набере обертів, як тільки повністю добудують велодоріжки. Тільки до кінця 2018 року в планах прокласти 600 кілометрів таких шляхів.

Читайте також: Як харчуватися при занятті бігом: відповідь фітнес-експертів

Велосипед на прокат на тиждень туристу обійдеться від 60 євро і більше. Є звісно варіанти на менший час. Активний вид відпочинку найбільш популярний серед німців, австрійців та голландців. Українців на польських велодоріжках поки небагато.