Такі станції - запорука успішного розвитку усього проекту. Адже здебільшого електрокари можуть проїхати 100-150 км, після цього потрібно близько 3 год. на зарядку батарей.
Але у Better Place розряджений акумулятор просто заміняють на заряджений. Весь процес автоматизований і триває 3-4 хв. Приблизно стільки ж часу займає заправка звичайного авто на АЗС. Як кажуть організатори проекту, цьогоріч в Ізраїлі збудують мережу зі 40 станцій заміни батарей.
"Сьогодні ми вперше продемонстрували повністю робочу станцію для електромобілів. Тут є і пункт для підзарядки батарей, і автоматизована система заміни розряджених акумуляторів. Завдяки таким станціям їздити на електромобілях буде дешевше та зручніше, аніж на звичайних автомобілях", - каже генеральний директор Better Place Шай Агассі.
На відміну від звичайних АЗС, на цих станціях немає вибухонебезпечних матеріалів. Тому задля зручності пункти Better Place можна буде будувати безпосередньо у житлових кварталах. Генеральний директор компанії Шай Агассі пояснює, як працює технологія.
"Автомобіль в'їжджає на станцію, електроніка ідентифікує марку і модель. Далі спеціальна роботизована рука від'єднує розряджену батарею, відвозить її на склад, бере звідти заряджену і ставить назад на автомобіль", - каже генеральний директор Better Place Шай Агассі.
Партнер проекту - компанія Renault. Французький автовиробник планує цьогоріч в Ізраїлі продати до 100 000 електромобілів Fluence ZE. Однак у Better Place визнають - поширення електромобілів призведе до збільшення енергоспоживання.
В Ізраїлі для виробництва електрики використовують газ, мазут і навіть вугілля, тому про зменшення забруднення атмосфери годі й говорити. Найкращого результату можна досягти у країнах, де значну частку електрики виробляють з альтернативних джерел енергії. До слова, після Ізраїлю Better Place планує звести мережу станцій у Данії.