Про це повідомляє "Цензор".

Видання підкреслює, що існуючі в Росії правила роботи на залізниці стимулюють російські транспортні компанії наповнювати український ринок списаними вагонами. У той же час українська влада не вживає ніяких заходів для захисту вітчизняного ринку залізничних перевезень.

Це фактично загрожує національній безпеці України, оскільки Російська Федерація зможе не тільки завести в Україну свої вагони, а й одномоментно їх вивести. У такій ситуації нашій економіці загрожує ще більший колапс — буде продукція, але нічим буде її доставляти,
— йдеться у статті.

"Цензор" уточнює, що більшу активність на українському ринку залізничних перевезень проявляє російська "Перша транспортна компанія", яка раніше звинувачувалася в перевезенні російських військових вантажів до Криму, а також на території Донбасу, контрольованій сепаратистами.

"Зараз російський транспортний гігант працює в Україні по обидві сторони лінії фронту — забезпечує російських військових у збройному конфлікті в Донецькій і Луганській областях і готує вагонний десант для "окупації" українського залізничного простору", — йдеться в статті.

Відзначається, що російські оператори залізничних вагонів уже кілька років нарощують свою присутність на українському ринку. Проте останнім часом, після посилення правил експлуатації залізничного транспорту в РФ, частка російських вагонів на вітчизняних магістралях досягла 30%, і продовжує збільшуватися. Все це відбувається на тлі зносу парку вагонів "Укрзалізниці".

"Парк вантажних вагонів "Укрзалізниці" на сьогодні стрімко скорочується. Держпідприємство давно не закуповувало нові вагони, а близько 90% наявного рухомого складу вже відпрацювало свій ресурс. У таких умовах через кілька років Україні буде просто нічим возити вантажі, і цю нішу намагаються зайняти російські транспортні компанії", — пише видання.

Нагадаємо, раніше керівництво "Укрзалізниці" передало поставки залізно-рудної сировини зі Стойленського гірничо-збагачувального комбінату на Полтавський ГЗК і Дніпровський металургійний комбінат російської "Першої вантажної компанії".