Працівники планують щороку вивчати потреби українського населення. Такий спосіб допоміг IKEA впевнено вийти на український ринок.
До теми У Києві IKEA зробила самовивіз платною послугою
Як все відбувалось
Менеджерка з комунікацій та дизайну інтер'єрів IKEA Анна Тітченко розповіла про практику детальніше.
IKEA вивчала потреби українців 3 роки для того, щоб запропонувати їм оптимальні рішення для облаштування квартир. Представники компанії відвідали декілька десятків українських сімей. Їх цікавили різні сім'ї, а не однотипні.
Ми з представниками агентств ходимо в гості і розпитуємо їх, як і в яких умовах вони живуть, що їх радує, чого їм не вистачає, що допомагає розслабитися та інше. Словом, ми докладно розпитуємо про те, як люди організовують свій побут,
– пояснила Ганна Тітченко.
В IKEA також враховували сімейний бюджет, адже розуміють, що рівень достатку і купівельної спроможності в Україні не найвищий.
"Розуміємо, що серед наших покупців є чимало людей з досить скромним бюджетом. Однак в кожній товарній категорії ми намагаємося формувати пропозицію так, щоб задовольнити всі групи аудиторій", – запевнила Тітченко.
Зверніть увагу Український Instagram-акаунт IKEA зламали хакери
Що показало дослідження
- В основному кияни живуть в невеликих квартирах, 30 – 50 квадратних метрів.
- Дуже часто в одній квартирі проживають відразу кілька поколінь однієї родини.
- Українці не дуже ефективно використовують функціональні елементи стін. В компанії зауважили, що запропонують людям товари, які дозволять максимально ефективно використовувати кожен сантиметр простору.
- Не всі кияни використовують правильне рішення для зберігання взуття.