Інколи на старті вони мали в кишені всього кілька тисяч доларів та прагнення втілити свої бізнес-ідеї. 24 Канал за підтримки Škoda розповідає про те, яким був стартовий капітал знаменитих на весь світ компаній..

Варте уваги Підприємці, які зуміли врятувати свої бізнес-імперії від краху

Apple

Apple створили зі стартовим капіталом у 1350 доларів / Фото Getty Images

На сьогодні компанія Apple є найдорожчою у світі. У 1975 році Стів Джобс та Стів Возняк поклали початок справжній революції у технологічній галузі, заснувавши цей бренд.

Першим офісом Apple був гараж батьків Стіва Джобса, а перші інвестиції склали всього 1350 доларів. У перерахунку з врахуванням інфляції йдеться про суму у розмірі 7318 доларів. Поточна капіталізація техгіганта становить 3,05 трильйона доларів.

Nike

Nike – один з найуспішніших спортивних брендів / Фото Pexels

Історія популярного бренду спортивних товарів почалася у 1964 році, але з іншою назвою – Blue Ribbon Sports. Компанію заснували Білл Боуерман, який обіймав посаду тренера з легкої атлетики в Університеті Орегону, разом зі своїм колишнім студентом Філом Найтом.

Спершу фірма спеціалізувалася на імпорті кросівок з азійських ринків та перепродажу їх у США. Через 2 роки вони відкрили перший магазин, а у 1971 році з'явився бренд Nike, під яким випустили футбольні бутси. На сьогодні це один із лідерів своєї галузі. Але усе починалося зі стартового капіталу у розмірі 1200 доларів (зараз це 11 286 доларів), тоді як поточна ринкова капіталізація Nike досягла позначки у 165,5 мільярда доларів.

Meta

Розробками Meta користуються мільйони людей / Фото Pexels

Марк Цукерберг почав свій шлях у реальному бізнесі з гучного скандалу, який був пов'язаний зі створення соціальної мережі Facebook та розподілом прав на неї. Й варто сказати: причина для цього була досить значною, якщо говорити про грошовий еквівалент.

Річ у тому, що всього через кілька місяців після створення Facebook отримав перші інвестиції. Йдеться про суму у розмірі 500 тисяч доларів від американського бізнесмена та інвестора Пітера Тіля. Однозначно Цукерберг зумів максимально правильно використати ці кошти, адже актуальна ринкова вартість компанії становить 770,5 мільярда доларів.

SpaceX

Ілон Маск вклав у Space X 100 мільйонів доларів / Фото UnSplash

Зараз Ілон Маск найбільш відомий завдяки трьом компаніям, якими він володіє: Tesla, SpaceX та Twitter. Проте це не перший його досвід у бізнесі. Ба більше, зокрема, завдяки успіху попереднього проєкту Маск зробив перший крок до своєї мрії. Йдеться про платіжну систему Pay Pal, яку бізнесмен разом із партнерами продав наприкінці 2002 року.

Його частку оцінили у 165 мільйонів доларів, а 100 з них він вклав у створення космічної компанії SpaceX. Згідно з даними CNBC, оцінка космічного бізнесу Маска становить майже 150 мільярдів доларів.

З комфортом до амбітних мрій

Усім, хто відкриває власну справу, варто пам'ятати, що бізнес – це рух та розвиток. Розв'язувати сотні завдань та проблем легше з допомогою автомобіля, що поєднує зручність та комфорт. Як-от кросовер Škoda Kamiq.

Це компактне авто можна припаркувати практично будь-де, адже кліренс у 18 сантиметрів дозволяє виїхати на бордюр чи без страху стати поруч із високим тротуаром. Разом з тим розміри автомобіля гарантують, що ви легко будете маневрувати за будь-яких умов.

Škoda Kamiq – прекрасний "партнер" для розвитку бізнесу / Фото Škoda

Автомобіль Škoda Kamiq також захоплює рівнем комфорту. Просторий салон та висота у метр на задньому сидінні – не просто переваги, а можливість насолоджуватися навіть під час тривалих поїздок. Багажник у 400 літрів дозволить забути про обмеження щодо кількості речей, які туди можна помістити.

Власників Škoda Kamiq неабияк потішить і мотор автомобіля, в якого є аж три опції з "механікою" та "автоматом". Двигун 1,5 TSI може розігнати авто до 213 кілометрів на годину, що є рідкістю для цього класу. Проте навіть на такі потужності можна не витрачати всі гроші світу. На малих обертах працює лише один циліндр, який споживає 2 – 3 літри замість звичних для інших автомобілів 6 літрів.