"Прогноз щодо кількості літаків до 2030 ми робили в інтервалі 80-100 літаків на обидві частини ринку – військову і комерційну", - сказав Ісайкін. Він упевнений, що відновлення виробництва літаків Ан-124 "Руслан" беззаперечно буде рентабельним проектом.

Останні 10 років вартість перевезення габаритних вантажів увесь час зростала, оскільки раніше ця послуга була недооцінена. "Зараз ми підійшли до справедливої ціни щодо перевезень, і автоматично це поширюється на ціну нового літака. Це дуже важливо при будівництві нових літаків", - підкреслив президент групи компаній "Волга-Дніпро". Він упевнений, що зараз рівень цін на ринку перевезень такий, що за цими цінами можна купувати нові літаки.

"За тими індикативними цінами, які зараз називаються, - від 200 до 250 млн. дол. за один літак залежно від версії. Якщо буде кооперація з американцями, то це буде дорожчий літак, і, звичайно, за характеристиками це буде зовсім інша машина. Безперечно - такі дорогі літаки окупляться", - сказав він. За словами Ісайкіна, зараз на ринку працює 25 літаків Ан-124. Причому попит, що зростає, задовольняється за рахунок підвищення інтенсивності використання флоту, оскільки фізично його збільшити не можна. Такі літаки можна експлуатувати по 14-16 годин на добу, запевнив Ісайкін.