“За цей рік планувалося виділити близько 5 мільйонів гривень на продовження реконструкції. На даний час кошти, на жаль, не надійшли. Я так думаю, ще часу вистачає, хоча чемпіонат невпинно швидко наближається до нас”, - каже начальник Ягодинської митниці Геннадій Федик.

Хід розбудови переходів контролює Держмитслужба. Вчасне фінансування - це вже питання до уряду, кажуть митники. Розширення пункту пропуску "Устилуг" - ще один ризикований проект. Однак там проблема впирається в земельні паї, які прилягають безпосередньо до автопереходу.

“Для того, щоби здійснити розширення території, зрозуміло, що ці землі потрібно викупляти у власників цих земель. А таких коштів у Державному бюджеті не передбачено”, - зазначив Федик.

Розбудова пунктів пропуску - пріоритетне завдання і України, і Польщі, визнають обидві сторони. Проте якщо сусіди готові ініціювати збільшення кількості автопереходів, то українцям головне довести до ладу те, що вже є.

“Треба будувати нові переходи. Я завжди кажу, що на кордоні поміж Польщею і Україною, як і з кордоном поміж Польщею і Німеччиною, є тільки тут 8 переходів. А з Німеччиною є 40. Так що нам треба будувати нові переходи, нам треба будувати дороги, мости”, - вважає генеральний консул Республіки Польща в Луцьку Томаш Янік.

Митники прогнозують, що через Волинь на “Євро-2012” до України їхатиме чимало футбольних фанів з Європи, тому збільшення пропускної спроможності переходів, а також їх розбудова - мають стати пріоритетними для країни.