Чому пандемія пішла на користь PayPal
Під час пандемії коронавірусу COVID-19 і вимушеної соціальної ізоляції все більше транзакцій здійснювалися через інтернет. Люди намагаються уникати торкатися готівки, щоб зменшити ризики зараження коронавірусом. Від такої ситуація, зокрема, виграє і PayPal, платіжний сервіс, який обирають як альтернативу.
Цікаво Акції розробника чіпів Qorvo зросли на 11% за день: причина
Як змінилися основні показники PayPal
- У 2-му кварталі обсяг платежів PayPal виріс на 29% до 222 мільярдів доларів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
- Виручка самої компанії за цей час досягла 5,3 мільярда доларів. Це на 22% вище, ніж у другому кварталі 2019.
- Скоригований операційний прибуток і прибуток на акцію зросли на 49% до 1,5 мільярда доларів і 1,07 долара відповідно.
- Операційний і вільний грошові потоки злетіли на 103% і 112% відповідно до 2,4 мільярда і 2,2 мільярда доларів.
Серед причин успіхів компанії: сплеск електронної комерції та більше поширення цифрових платежів в сфері громадського харчування.
PayPal стала частиною нової реальності, в якій все менше місця для готівкових платежів і покупок безпосередньо в магазині,
– розповіли аналітики "Фрідом Фінанс Україна".
PayPal удосконалюється
Компанія розширює можливості своїх платежів, щоб зміцнити конкурентну перевагу. Нещодавно компанія запустила новий сервіс безконтактних платежів, який використовує QR-коди для максимально швидкої оплати послуг, товарів і переказу грошей між фізичними особами. Компанія розгорнула цю послуга на майже 30 ринках, наголошуючи, що такі платежі дозволяють людям дистанціюватися один від одного в умовах COVID-19.
Аналітики "Фрідом Фінанс Україна" вважають, що, по перше, ці платежі будуть ще довго актуальними, оскільки в багатьох країнах і досі діють жорсткі карантинні обмеження. А, по-друге, люди звикнуть до цифрових замовлень та безготівкових платежів і продовжать їх використовувати після пандемії.
На торгах 31 липня акція PYPL коштувала 196,07 долара.
Акції PayPal / "Фрідом Фінанс Україна"