Про це повідомив на своїй сторінці в Facebook голова Федерації металургів України Сергій Біленький, повідомляє uaprom.

"За моєю інформацією, вчора підхід в напрямку західних прикордонних переходів склав більше 10,5 тис. вагонів (на 70% перевищує норматив), з яких близько 2,1 тис. вагонів – парк філії УЗ ("ЦТЛ"). Тобто близько 900 вагонів ПАТ "Укрзалізниця" (майже половина придбаних в 2017 році), яких не вистачає ринку, просто знерухомлені. І все через те, що в УЗ досі немає нормального планування перевезень, виходячи з реальної пропускної здатності переходів", – написав він.

За словами Біленького, на сьогодні УЗ лише підтверджує плани для транзиту, які фізично не здатна виконати.

"Підсумок закономірний – інфраструктура УЗ забита вагонами, експортери України не можуть відвантажити продукцію, в результаті чого не виконують контрактні зобов'язання перед європейськими партнерами", – підкреслив голова ФМУ.

"Тепер, власне, питання: навіщо витрачати мільярди на придбання нових вагонів для УЗ, якщо ці вагони будуть стояти в корках, створених самою ж "Укрзалізницею"? Навіщо інвестувати в вагони бізнесу? За що вітчизняні виробники платять підвищений ж/д тариф, якщо ж/д інфраструктура загального користування, ввірена УЗ, використовується в інтересах виробників з сусідніх країн?", – сказав Біленький.

Нагадаємо, раніше Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" констатувало наявність критичної ситуації у сфері залізничних перевезень продукції вітчизняного ГМК через західні прикордонні переходи (ЗПП) і просить прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана дати доручення ПАТ "Укрзалізниця" стабілізувати ситуацію із забезпеченням відвантаження продукції вітчизняних гірничодобувних підприємств на експорт.