Про це повідомляє UAprom.
"Не можуть такі довгострокові інвестиційні завдання вирішуватися різким підвищенням тарифів. Потрібно шукати альтернативи, щоб з одного боку залучити грошові ресурси, дати замовлення машинобудівним підприємствам та оновити інфраструктуру УЗ, а з іншого – не допустити чергового тарифного шоку для промисловості. Не можна в гонитві за легкими рішеннями знижувати конкурентоспроможність промисловості. Потрібно шукати win-win варіанти", – сказав він.
За його словами, корпоратизація – це альтернатива приватизації.
"Золота середина полягає в тому, щоб продати 10-20% акціонерного капіталу УЗ. Це і залучення коштів, і потужна антикорупційна складова для самої компанії", – вважає Галасюк.
За його словами, це означає залучення, як мінімум, $1-2 млрд. відповідно.
"Ці кошти можна спрямувати на закупівлю рухомого складу, на реалізацію інвестиційних програм без підняття тарифів. Немає необхідності за рахунок підвищення тарифів на один рік фінансувати купівлю вагонів. Це занадто спрощене рішення", – упевнений заступник лідера РПЛ з економічної політики.
Глава промислового комітету парламенту також допускає випуск цільових держоблігацій або ж корпоративних облігацій розвитку УЗ під гарантії Мінфіну.
"Це дозволить комерційним банкам, направляти невикористані кошти на кредитування (а їх сьогодні десятки мільярдів гривень) не на купівлю депозитних сертифікатів НБУ ("пустушки", які не працюють на економіку), а на купівлю облігацій розвитку УЗ. Це дасть імпульс розвитку і машинобудування і промисловості в цілому, та транспортної інфраструктури країни", – підкреслив Галасюк.