На літній відпочинок більшість проектів готує літня "Мекка" - Крим. Автономія у підготовці до літнього сезону відпусток має намір синхронізувати маршрути пасажирських перевезень. Роблять у Криму ставку і на готельну складову.
"Звичайно за останній період - приблизно за перший квартал, дуже велика кількість кримських готелів підтвердили свою категорію, тобто зірковість. Це показує бажання конкурувати і отримувати туриста, і показувати йому той рівень сервісу, який дійсно надається. Це скажімо, підтягує український сервіс до європейського рівня ", - каже Держслужба туризму і курортів Дмитро Заруба.
При цьому підвищення якості обслуговування не повинно означати захмарне підвищення цін. Адже погоду у вітчизняному відпочинку роблять не олігархи, а середній клас.
"Потрібно просто нашим власникам готелів і сервісу українського вартість адекватною виставляти. Так буде значно більше відвідувачів, особливо представників середнього класу, які нам звичні, - це Росія, Білорусія. Наші найближчі сусіди, які і створюють нам 90% приїздів. Ми не можемо чекати, що до нас масово поїдуть французи, італійці, англійці", - каже директор національного турофісу Олег Литвяк.
У просуванні вітчизняного туристичного продукту автори ініціативи заручилися підтримкою журналістської компанії туристичної спеціалізації, органів місцевої владі, які зацікавлені просувати регіональні визначні місця у туристичних рейтингах країни, самих курортів, а також міжнародних ділових організацій та об’єднань.
"У серпні місяці буде вперше в Україні проведена велика міжнародна акція "бай Юкрейн", куди будуть запрошені в Україну 20 провідних компаній, які займаються індустрією "майс", тобто конференціями, семінарами. Спільно з асоціацією ділового туризму", - каже Асоціація "Туристичний клуб України" Володимир Царук.
При цьому Україна - значною мірою безпечна для туристів. Жодних природних катаклізмів не очікується. До того ж, хороше авіасполучення з Європою дозволяє за 2-2,5 години перельоту відвідати будь-яке місто. Крім того, перевізники відзначають, що налагодили і внутрішнє сполучення.
"Цього року ми змогли повністю відновити починаючи з літньої навігації - це 26 березня - все рейси внутрішньоукраїнські, зв'язавши нашу міжнародну мережу Західної Європи і Близького Сходу з Донецьком, Дніпропетровськом, Одесою, Сімферополем і звичайно ж Києвом", - каже віце-президент компанії МАУ Сергій Фоменко.
Зауважимо, за даними Держслужби туризму, за перший квартал поточного року Україну відвідали 3,5 млн. іноземних туристів. Збільшився потік відвідувачів з початку року з країн-сусідів: із Білорусі на 55%, із Польщі - на 68%, із Росії - на 31%. У той же час, поменшало охочих мандрувати Україною з Румунії, Угорщини, Молдови. Підсумки оголошеної акції ініціатори підіб’ють восени. Тоді й стане зрозуміло, на що спромоглася Україна у своєму прагненні просунути національний турпродукт.