Про це у прямому ефірі 24 каналу розповіла експерт-кримінолог Анна Маляр.

Читайте також: На дорогах України гине у 5 разів більше людей, ніж на війні: страшні цифри

За її словами, ці норми були частиною реформи патрульної поліції і вони вже чинні в Кодексі про адміністративні правопорушення, але ніхто їх не виконав. Тому ця реформа не була реалізована на практиці, вона залишилась лише на папері. На те, аби автоматична фіксація запрацювала потрібно гроші, а з бюджету їх ніхто не виділив. Вона припускає, що можливо ці гроші дали, але їх просто розкрали або розпустили на інші потреби.

В нас також є недоопрацювання щодо законодавства. Проблема смертей на дорозі, зокрема п'яних водіїв, була постійною, але про це раніше не говорили. У моїй статті за 2013 рік вказано, що у 2012 році на дорогах України через ДТП загинуло 5094 особи. І ці цифри не змінюються. Що потрібно зробити?,
– розповіла Маляр.

Вона зазначила, по-перше, якість доріг впливає на спричинення ДТП, також наявність кримінальної відповідальності, якої насправді, немає. Нині – це адміністративне правопорушення, такий законопроект був зареєстрований в попередній Верховній Раді ще в 2013 році, але тоді за нього не проголосували.

"По-друге, це відповідальність водіїв, які в нетверезому стані сідають за кермо, якщо вони спричинили смерть особи або завдали тілесних ушкоджень, то тоді таку людину потрібно довічно позбавляти права на водіння, а депутати бояться проголосувати за цю норму. По-третє, культура водіння – це річ, яку ми з вами законом не змінимо", – додала експерт.