Семимісна машина призначалася для спеціалістів з Міжнародної космічної станції. Вона була "планом відступу" у аварійній ситуації.
Аби випробувати корпус Х -38 фахівці НАСА провели ряд дроп-тестів. Рятувальний човник мав безкрилу аеродинамічну форму. Вона була повністю експериментальною, отож потребувала ретельного вивчення.
Бомбардувальник Бе-52 підносить Х -38 на висоту 13 тисяч метрів. Система кріплення встановлена під крилом бойового літака. У визначений момент спрацьовує механізм розстикування. З-під крила В-52 до Землі Х -38 летить трохи більше 10 хвилин. З Міжнародної космічної станції за необхідності доведеться летіти 2 години.
На висоті 5 тисяч метрів розкривається гальмівний парашут. Він сповільнює швидкість падіння і гарантує відносно м’яку посадку. Оскільки Х -38 призначався для аварійного використання, більшість систем у ньому спрацьовували автоматично. Технічні характеристики дозволяли здійснювати максимум 12-годинний політ.
Попри те, що проект Х -38 увінчався успіхом, у 2002 році його заморозили. Причини щонайменше дві: брак фінансування та поява кораблів Союз, які могли здійснити рятувальну місію. Менш надійно й комфортно, зате дешевше.