Доки журі прискіпливо передивляються фільми-конкурсанти, кінодистриб’ютори ведуть переговори щодо їх прокату, а зірки красуються на набережній Круазет, кіноманам окрім всього іншого пропонують ще й численні виставки.

Юлія Даценко (журналіст): “Коли Пабло Пікассо написав цю картину, Канському фестивалю було лише 10 років. Зараз йому вже 63 і саме він щороку перетворює місто на світову кіно-столицю”.

Одна з експозицій, яка щоденно приваблює тисячі відвідувачів - відкрилась у самому серці Канн - Палаці Фестивалів. У фойє залу "Дебюссі" розгорнулась виставка графіки голови фестивального журі - Тіма Бартона. Це ескізи до його фільмів - "Едвард Руки-Ножиці" , "Бетмен" "Чарлі та Шоколадна Фабрика" та кількох десятків інших стрічок і мультів. Мальовані персонажі тут дещо не такі, як у фільмах - часом недолугі, кремезні чи скуйовджені, утім вони розчулюють публіку мало не до сліз.

Наталі (хостес): “Ця виставка надзвичайно популярна. Щодня до мене підходять гості із Японії, Америки, Європи. Кажуть, читали про виставку і дуже бажають її побачити. А потім вертаються і з палаючими очима розказують - попри простоту експозиція перевищила усі їх сподівання”.

Тім Бартон утім приголомшливий успіх своєї графіки скромно не коментує, лишень зізнається його смак і фантазію сформували старі фільми, які він іноді переглядав по кілька разів поспіль.

Тім Бартон (режисер, голова журі Канського Кінофестивалю 2010): “Я провів молодість, передивляючись по три кіно-сеанси підряд. Я завжди проживав фільми, як мрії”.

Окрім виставки унікальні малюнки Бартона можна побачити ще й на...програмках фестивалю. Щоденно на розкладі кіно-показів, прес-конференцій, фотоколів та червоних доріжок з’являються фантастичні істоти, народжені фантазією режисера.